• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

نیازمند بسیج برای استمرار انقلاب هستیم/ بسیج سپر دفاع از مردم و انقلاب است

  • کد خبر : 33712
  • 05 آذر 1398 - 9:23
نیازمند بسیج برای استمرار انقلاب هستیم/ بسیج سپر دفاع از مردم و انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هر انقلابی برای استمرار و به روز بودن خود نیازمند مجموعه ای است که این انقلاب را به روز و زنده نگه دارد گفت: بسیج پدافند و عمل کننده انقلاب است و در جایی که لازم باشد خون می‌دهد، دفاع می‌کند و سپر دفاع از […]

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هر انقلابی برای استمرار و به روز بودن خود نیازمند مجموعه ای است که این انقلاب را به روز و زنده نگه دارد گفت: بسیج پدافند و عمل کننده انقلاب است و در جایی که لازم باشد خون می‌دهد، دفاع می‌کند و سپر دفاع از مردم و انقلاب است.

مهدی فرجی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با اشاره به اهداف تشکیل بسیج و فلسفه آن اظهار داشت: هر انقلابی برای استمرار و به روز بودن خود نیازمند مجموعه ای است که این انقلاب را به روز و زنده نگه دارد.

وی افزود: انقلاب ما اگر می خواست به روز، پویا و همیشه جوان باشد نیازمند یک مجموعه بود و حضرت امام (ره) این مجموعه را به نام بسیج نامگذاری کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه آن چیزی که انقلاب را زنده نگه داشته است بسیج است گفت: بسیج همیشه جوان بوده و همه اقشار آن جوان است، بنابراین این انقلاب نیازمند بسیج است تا نگهبانش باشد.

سردار فرجی با بیان اینکه بسیج منحصر به فرد و تشکل مردمی است عنوان کرد: بسیج پدافند و عمل کننده انقلاب است و در جایی که لازم باشد خون می‌دهد، دفاع می‌کند و سپر دفاع از مردم و انقلاب است.

وی با بیان اینکه روز به روز نقش بسیج بیشتر می شود تاکید کرد: حماسه آفرینی های بسیج در دوران دفاع مقدس و جبهه ها عظمت و کارآمدی بسیج را نشان می دهد و بعد از جبهه نیز در حوزه‌های سازندگی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیز ورود کرد و همچنین نقش بسیج را در بحران های طبیعی و بلایای طبیعی می توانیم ببینیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: بلایای طبیعی که اتفاق می‌افتد سازمانهایی که وظیفه دارند ورود می کنند اما همه می دانند که اگر بسیج نباشد قادر به انجام کاری نخواهند بود.

سردار فرجی با بیان اینکه بسیج در دهه اول انقلاب و در دهه چهارم انقلاب بیشتر در صحنه بوده عنوان کرد: بسیج که در اول انقلاب در صحنه دفاع مقدس بوده در دهه چهارم در همه عرصه ها و به فراخور انقلاب هر کجا که دشمن بیشتر تخریب می کند بیشتر حضور داشته است.

وی با اشاره به زلزله سال‌های قبل و سیل اول سال گفت: بسیج در این شرایط اول از همه در این مناطق حضور پیدا کرد چراکه بسیج در همه جای کشور اعم از مسجد و کارخانه حضور دارد.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33712
  • دیدگاه‌ها برای نیازمند بسیج برای استمرار انقلاب هستیم/ بسیج سپر دفاع از مردم و انقلاب است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.