• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

نوای دلنشین دعای عرفات در بقاع متبرکه همدان طنین‌انداز می‌شود

  • کد خبر : 188393
  • 07 تیر 1402 - 13:21
نوای دلنشین دعای عرفات در بقاع متبرکه همدان طنین‌انداز می‌شود
دعای عرفه هر سال یک روز قبل از عید قربان، برگزار می‌شود. امسال نیز تدابیر لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر قرائت دعای پر فیض عرفه در بقاع متبرکه و امامزادگان شهر همدان اندیشیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مرکز استان طنین دعای عرفه و جشن عید قربان در جوار آستان امامزاده عبدالله،شاهزاده حسین،امامزاده خضر و امامزاده کوه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام زین العابدینی افزود: زیارت امام حسین (ع)، ۲ رکعت نماز در زیر آسمان، اقرار به گناهان، اقامه چهار رکعت نماز و در هر رکعت پس از حمد ۵۰ مرتبه قرائت سوره توحید، قرائت دعای عرفه و روزه از اعمال روز عرفه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه دعای عرفه در بقاع متبرکه برگزار می شود افزود: دعوت از سخنرانان، مداحان و ذاکرین برجسته همچنین حضور مبلغین بومی و اعزامی از شهر مقدس قم از دیگر برنامه ها هستند.

وی تاکید کرد: توزیع شیرینی و پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع را در دستور کار داریم.

زین العابدینی توزیع بسته های حمایتی سبد ارزاق بین نیازمندان با محوریت مراکز افق بقاع شاخص آذین بندی بقاع متبرکه و اجرای دیگر برنامه های متنوع را از جمله اقدامات فرهنگی دانست.

انتهای پیام/ اکبری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188393
  • دیدگاه‌ها برای نوای دلنشین دعای عرفات در بقاع متبرکه همدان طنین‌انداز می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.