• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

نمره قبولی هوگوپوشان همدانی در سالی که گذشت/ برگزاری آزمون آنلاین برای ۱۵ هزار نفر توسط هیات تکواندو

  • کد خبر : 58487
  • 18 فروردین 1399 - 7:49
نمره قبولی هوگوپوشان همدانی در سالی که گذشت/ برگزاری آزمون آنلاین برای ۱۵ هزار نفر توسط هیات تکواندو

خانواده تکواندو استان همدان را می توان یکی از بزرگترین رشته های ورزشی نام برد که علاوه بر قراردادن جوانان و نوجوانان زیادی در زیر چتر خود، همواره در سال های گذشته خوب درخشیده و ظاهر شده است. به گزارش عصر همدان؛ تکواندو را می توان یکی از موفق ترین رشته های ورزشی استان همدان […]

خانواده تکواندو استان همدان را می توان یکی از بزرگترین رشته های ورزشی نام برد که علاوه بر قراردادن جوانان و نوجوانان زیادی در زیر چتر خود، همواره در سال های گذشته خوب درخشیده و ظاهر شده است.

به گزارش عصر همدان؛ تکواندو را می توان یکی از موفق ترین رشته های ورزشی استان همدان در سال ۹۸ نامید که این موفقیت در تمام رده های سنی مشهود است.

خانواده تکواندو استان همدان یکی از بزرگترین رشته های ورزشی است که جوانان و نوجوانان زیادی را زیر چتر خود قرار داده است، رشته ای رزمی با علاقمندان فراوان در تمام رده های سنی که در گوشه و کنار باشگاه های شهر با کمبود امکانات همچنان روی تاتامی ها مبارزه می کنند و اما با این وجود همواره درخشش تکواندوکاران همدانی مشهود است.

کمتر باشگاه و مدرسه ای در شهر می‌توان یافت که در این رشته ورزشی فعالیت نکند، با این حال خیلی از ورزشکاران حاشیه شهر هم بعلت نبود سالن مناسب از فعالیت بازمانده اند. 

یکی از نقاط قوت شهر همدان در تکواندو مربیان با تجربه و داور پیشکسوتی است که با کوله باری از تجربیات شاگردانی همچون سید معصومه حسینی، فاطمه علیزاد،راضیه خدابنده لو را پرورش می دهند که هر کدام پرچم ایران را در نقطه ای از دنیا به اهتزاز در می آورند. 

ترین های تکواندو در سال ۹۸ رقم خورد

مجید دیبافر، سخنگوی هیات تکواندو همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به کسب مدال های طلا تکواندو در سال ۹۸ برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران گفت: کسب دو مدال طلا توسط سید معصومه حسینی در مسابقات جام جهانی بعنوان تنها نماینده کشورمان برای اولین بار برگ زرین تکواندو بانوان در سال گذشته بود. 

وی با اشاره به حضور ۶ تیم در لیگ های کشوری افزود: حضور پر رنگ خردسالان، نونهالان و جوانان در بخش بانوان و آقایان در لیگ های کشوری نشان از عملکرد بالای تکواندو کاران استان بود.

سخنگوی هیات تکواندو همدان ادامه داد: ارتقا جایگاه ورزشکاران از رتبه ۲۵ به ۱۰ کشوری در مسابقات استعدادهای برتر نیز توانمندی مربیان استان را یکبار دیگر  به نمایش گذاشت.

دیبافر عنوان کرد: اسلاژ داوری در سال ۹۸ برای اولین بار در استان همدان برگزار شد و مدرس این کارگاه احمد صالحی از پیشکسوتان تکواندو بود که قهرمانان زیادی در این دوره به همدان سفر کردند و جایگاه داوران همدانی ارتقا پیدا کرد.  

وی با اشاره به مدال های طلای جهانی که در سال گذشته به ویترین ورزش استان اضافه شده بود، گفت:  امیر حسین نوروزی یکی دیگر از قهرمانانی بود که برای اولین بار توانست مدال نقره مسابقات ازبکستان را کسب کند. 

سخنگوی هیات تکواندو همدان با اشاره به شیوع کرونا در کشور افزود: در شرایط شیوع کرونا اولین هیاتی بودیم که توانستیم آزمون آنلاین برگزار کنیم و ۱۵۰۰۰نفر از سراسر ایران در این آزمون شرکت کردند و ۱۴۳۲۰ نفر نمره قبولی گرفتند. 

دیبافر صعود تیم بانوان تکواندو شهرستان بهار به مرحله دوم کیوروگی را یکی دیگر از افتخارات تکواندو دانست و افزود: صعود بانوان شهرستان بهار برای اولین بار به مرحله دوم کیوروگی افتخار بزرگی برای بانوان بود.

گفتنی است لیگ استانی تکواندو با ۱۰۰۰ ورزشکار تا هفته سوم در همدان برگزار شده است و بعلت شیوع کرونا فعلا معلق مانده است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور رزمی کاران روی تشک های تاتامی باشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58487
  • دیدگاه‌ها برای نمره قبولی هوگوپوشان همدانی در سالی که گذشت/ برگزاری آزمون آنلاین برای ۱۵ هزار نفر توسط هیات تکواندو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.