• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همدان گشایش یافت+ تصاویر

  • کد خبر : 179133
  • 11 اسفند 1401 - 11:01
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همدان گشایش یافت+ تصاویر

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه کوثر(حوزه مقاومت شهیده افضل) با حضور اعضای جهادی پایگاه در زمینه های تولید محصولات خانگی افتتاح شد. به گزارش عصرهمدان؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه کوثر(حوزه مقاومت شهیده افضل) با حضور اعضای جهادی پایگاه در زمینه های تولید محصولات خانگی اعم از سوهان کنجدی، حلوا ارده، پشمک کنجدی، شیره خرما […]

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه کوثر(حوزه مقاومت شهیده افضل) با حضور اعضای جهادی پایگاه در زمینه های تولید محصولات خانگی افتتاح شد.

به گزارش عصرهمدان؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پایگاه کوثر(حوزه مقاومت شهیده افضل) با حضور اعضای جهادی پایگاه در زمینه های تولید محصولات خانگی اعم از سوهان کنجدی، حلوا ارده، پشمک کنجدی، شیره خرما و شیره انگور افتتاح شد.

غرفه فروش محصولات بهداشتی غرفه فروش محصولات عفاف و حجاب غرفه فروش کفش با تخفیف ویژه بسجیان وجود دارد، همچنین غرفه فروش لوازم خانگی و محصولات برنزی برای بازدید کنندگان دایر است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در حقیقت شغل های پایدار ایجاد می کند به مدت یک هفته به همت بسیجیان اعضای شورا و گروه جهادی پایگاه دایر است و بازدید کنندگان می توانند صبح ها و بعد از ظهر ها از این محل بازدید کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179133
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همدان گشایش یافت+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.