• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

نماز ظهر عاشورا در مصلی ملایر برگزار می شود/طرح محدودیت پیام رسان های خارجی اعلام وصول نشده است

  • کد خبر : 80864
  • 06 شهریور 1399 - 12:11
نماز ظهر عاشورا در مصلی ملایر برگزار می شود/طرح محدودیت پیام رسان های خارجی اعلام وصول نشده است

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: نماز ظهر عاشورای ملایر در محل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با ملاحظات بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با […]

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: نماز ظهر عاشورای ملایر در محل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با ملاحظات بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم های باشکوه ماه محرم در استان همدان اظهار کرد: در استان نگاه انقلابی در سازمان تبلیغات تبلور دارد و ظرفیت های تبلیغی مبلغین و مروجین به خوبی به کار گرفته شده است.

وی گفت: مراسم ماه محرم با ایجاد یک شبکه قوی هیئت در استان شکل گرفته است و مراسم ها به نحو احسن در حال برگزاری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ملایر به عنوان شهرستانی فرهنگی مذهبی شناخته می شود که برنامه های دهه اول محرم در اوج و به بهترین شکل انجام در آن انجام می پذیرد.

وی به بازدید از هیئت های مذهبی به همراه اعضای شورای تامین ملایر اشاره کرد و گفت: در این مراسم ها همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

حجت الاسلام آزادی خواه به فعالیت ۲۵۰ هیئت در شهرستان اشاره و بیان کرد: مراسم های دهه محرم با مرکزیت ۱۵ هیئت بزرگ در مکانی روباز با استفاده از فضای عمومی، حیاط مدارس، صحن مساجد و حسینیه ها در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: رعایت موارد بهداشتی به همراه برگزاری عزاداری در هیئت های ملایر قابل تحسین است و این مسئله تبلور فرهنگ ملایر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه برگزاری نماز ظهر عاشورا در ملایر بیان کرد: نماز ظهر عاشورا ملایر در محل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با ملاحظات بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در اشاعه فرهنگ عاشورا تاکید کرد: در اشاعه فرهنگ عاشورا، فضای مجازی ورود خوبی داشت و مردم هم استقبال کردند و این مقدمه ای برای پیراسته کردن فضای مجازی است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به مسائل مطرح شده درباره فیلتر شدن پیام رسان های خارجی تاکید کرد: این مسئله فقط توسط چند نماینده مطرح شده است و هنوز تحویل هیئت رئیسه و اعلام وصول نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افرود: بعید است این مسئله اعلام وصول شود و عزم مجلس یازدهم بیشتر برای طرح های اقتصادی است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80864
  • دیدگاه‌ها برای نماز ظهر عاشورا در مصلی ملایر برگزار می شود/طرح محدودیت پیام رسان های خارجی اعلام وصول نشده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.