• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

نقش پررنگ هلال احمر رزن در خدمت رسانی به حوادث جاده ای

  • کد خبر : 79715
  • 29 مرداد 1399 - 9:10
نقش پررنگ هلال احمر رزن در خدمت رسانی به حوادث جاده ای

سمیه راغب  گفت: نقش هلال احمر شهرستان رزن در حوادث بین جاده ای بسیار اثرگذار است.   به گزارش عصر همدان، سمیه راغب سرپرست هلال احمر شهرستان رزن، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رزن به‌عنوان یک شاهراه اصلی در استان محسوب می شود که با توجه به تردد وسایل نقلیه، حوادث زیادی در راه‌های […]

سمیه راغب  گفت: نقش هلال احمر شهرستان رزن در حوادث بین جاده ای بسیار اثرگذار است.

 

به گزارش عصر همدان، سمیه راغب سرپرست هلال احمر شهرستان رزن، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رزن به‌عنوان یک شاهراه اصلی در استان محسوب می شود که با توجه به تردد وسایل نقلیه، حوادث زیادی در راه‌های مواصلاتی از جمله گردنه آوج اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به وظیفه و نقش حساس هلال احمر در امداد رسانی، ادامه داد: داوطلبان و امدادگران سرمایه‌های اصلی هلال احمر هستند.

راغب با اشاره به اینکه اعضای داوطلب و امدادگران همواره با دلسوزی و درایت در کنار ما بوده و هستند، افزود: این عزیزان، جمعیت را در راستای خدمت‌رسانی به جامعه کمک می‌کنند.

سرپرست هلال احمر شهرستان رزن سیاست‌های جمعیت هلال احمر را بر پایه آموزش همگانی و ساخت خانه‌های هلال دانست و گفت: شهرستان رزن با ۸ باب خانه هلال می‌تواند گام‌های مؤثری در راستای خدمت‌رسانی برادرد.

وی با بیان اینکه بحث ایجاد پایگاه های هلال احمر مسئله ای است که باید در همدان و تهران مصوب شود، ادامه داد: برای ایجاد نمایندگی هلال احمر در شهرستان درگزین رایزنی هایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79715
  • دیدگاه‌ها برای نقش پررنگ هلال احمر رزن در خدمت رسانی به حوادث جاده ای بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.