• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

نقش موثر بیمارستان هزار تختخوابی در گردشگری سلامت

  • کد خبر : 146264
  • 11 اسفند 1400 - 8:46
نقش موثر بیمارستان هزار تختخوابی در گردشگری سلامت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان، احداث بیمارستان هزار تختخوابی را اقدام بسیار مناسبی برشمرد و گفت: سه بیمارستان فرسوده شهر در این بیمارستان جدید تجمیع خواهد شد که باید برای آن مکان‌یابی مناسبی صورت پذیرد. به گزارش عصرهمدان؛ سعید نظری در این جلسه صحن شورای شهر که با حضور معاون عمرانی استاندارد همدان برگزار شد، […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان، احداث بیمارستان هزار تختخوابی را اقدام بسیار مناسبی برشمرد و گفت: سه بیمارستان فرسوده شهر در این بیمارستان جدید تجمیع خواهد شد که باید برای آن مکان‌یابی مناسبی صورت پذیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ سعید نظری در این جلسه صحن شورای شهر که با حضور معاون عمرانی استاندارد همدان برگزار شد، افزود: مدیریت شهری همدان، از اجرای پروژه بیمارستان هزار تختخوابی حمایت می‌کند چرا که طرح توجیه پذیر است و در جذب گردشگر سلامت نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کمیسیون بند ۲۰ شورای شهر همدان اضافه کرد: در این کمیسیون بسیاری از مشکلات شهر و شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و به صورت کارشناسانه حل می‌شود.

نظری بررسی مشکل و تعیین تکلیف هتل نیمه کاره ندیمی یکی از مباحثی بود که کمیسیون بند ۲۰ شورای شهر همدان انجام شد، افزود: هتل ندیمی یکی از پروژه های نیمه کاره شهر همدان است که به معضل بصری تبدیل شده و اراده خوبی هم اکنون برای حل این مشکل بین شورا و شهرداری وجود دارد و حل بخشی از آن نیز به کمک مدیریت استان نیاز دارد.

وی یادآور شد: تعیین تکلیف هتل نیمه کاره ندیمی از مطالبات مردم است که در جلسه کمیسیون بند ۲۰ شورای شهر مقرر شد با برگزاری جلسه مشترکی با حضور مالک، کارشناسان شهرداری و شورا به سرانجام برسد.

* شهابی‌نیا: ایجاد زیرساخت‌ها، لازمه جذب سرمایه‌گذاری است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه ضمن تشکر از مجموعه استاندارد ی در تدوین طرح جامع شهر همدان، اظهار کرد: عدم توجه به ایجاد زیرساخت‌ها، یکی از مهمترین مشکلاتی است که در پیشبرد اجرای پروژه های سرمایه‌گذاری‌ وجود دارد چراکه در پیش‌بینی پروژه ها قبل از ایجاد زیرساخت‌ها، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد مشکلات در اجرای طرحهای سرمایه گذاری می شود.

رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اضافه کرد: می‌بایست در اجرای پروژه ها ابتدا زیرساخت‌های لازم فراهم سپس از سرمایه‌گذاران جهت سرمایه گذاری دعوت شود.

وی به پیگیری و احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان نیز اشاره کرد و یادآور شد: برای این پروژه هم نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله آماده سازی سند است که باید فرایند این امر تسریع یابد تا کارها به سرعت پیش برود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جایگاه علم و پژوهش، اظهارکرد: به نظر می‌رسد وقتی می‌خواهند اقدامی انجام شود پژوهش‌های علمی لازم به درستی صورت نمی‌پذیرد چرا که فلسفه مطالعه، کاهش هزینه‌ها و معضلات اجرای طرح و پروژه ها است و متاسفانه برخی موارد دیدگاه غلطی که در خصوص پژوهش و مطالعه وجود دارد اینست که کارهای پژوهشی زمانبر است، که در واقع اینگونه نیست.

* بادامی‌نجات: ضرورت تامین سرانه‌های عمومی در احداث مسکن

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه تاکید کرد: برای احداث مسکن ابتدا باید سرانه‌های عمومی از جمله فضای سبز، مساجد، مدارس، مراکز درمانی و … فراهم شود.

حمید بادامی نجات با اشاره به مشکلات کوی فردوس و گلستان شهر همدان، گفت: در این دو منطقه از شهر، به دلیل عدم وجود سرانه‌های عمومی مدیریت شهری و مردم با مشکلات مواجه شده‌اند و شهرداری به صورت قانونی نمی‌تواند در این زمینه وارد شد و کمک کند.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه محلات شهر همدان در دوره پنجم شورای شهر پیگیریهایی صورت گرفت که کوی رضوان انبارها و توقفگاههای دولتی وجود دارد که موجب سلب آسایش مردم شده است.

بادامی نجات اظهارداشت: کاربری این توقف‌گاه‌ها و انبارهای دولتی فضای سبز است که باید به سرانه های عمومی اضافه شود و تحقق این مهم همکاری دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای در استاندارد ی با متولیان این انبارها و توقف‌گاها برگزار شود تا مشکل این محلات نیز حل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146264
  • دیدگاه‌ها برای نقش موثر بیمارستان هزار تختخوابی در گردشگری سلامت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.