• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

نقش‌آفرینی بسیج و سپاه در تمامی دوران ها مثال‌زدنی است/این اقدامات به نام و یاد شهدا انجام می‌شود

  • کد خبر : 23522
  • 07 مهر 1398 - 8:56
نقش‌آفرینی بسیج و سپاه در تمامی دوران ها مثال‌زدنی است/این اقدامات به نام و یاد شهدا انجام می‌شود

  جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در رزم و امور مردم ایفا کردند، گفت: امروز هم نقش بسیجیان و سپاهیان در محرومیت زدایی، کمک به سیل‌زده و زلزله‌زدگان بی نظیر است. سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با […]

 

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در رزم و امور مردم ایفا کردند، گفت: امروز هم نقش بسیجیان و سپاهیان در محرومیت زدایی، کمک به سیل‌زده و زلزله‌زدگان بی نظیر است.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نقش بسیج و سپاه در انجام اقدامات مختلفی در حوزه های محرومیت‌زدایی، درمان، فرهنگی، ساخت وساز، اظهار کرد: در دوران دفتع مقدس سپاه در شرایط جنگ در کنار رزم و جنگ با دشمن به امور و مشکلات مردم می پرداخت.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعداز آن در خدمات رسانی به مردم پیشگام بوده است، گفت: در زلزله کرمانشاه سپاه اقدامات بزرگی انجام داد و مردم را دارای سرپناه کرد که اگر نبود کار و خدمت بسیج و سپاه، مجموعه دولت شاید مدتهای طولانی برای ایجاد سرپناه مردم با مشکل مواجه بود و طول می کشید.

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان ساخت وساز در منطقه زلزله زده کرمانشاه را یک تحول بزرگ خواند و افزود: این برای مدیران دولتی قابل باور نبود که به این زودی بسیاری از زلزله زدگان دارای سرپناه شوند.

وی بااشاره به سیل اخیر در مناطقی از کشور، از دیگر اقدامات بسیج و سپاه را کمک به مردم سیل زده دانست و گفت: امروز بسیج و سپاه در مناطقی مختلفی از جمله شمال، لرستان، همدان خدمات ارائه دادند که هم اکنون در استان همدان در حال ساخت منازلی برای محرومان سیل زده هستیم.

فرجی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در زمینه بهداشت و درمان ، آبرسانی، ایجاد فضای فرهنگی هم اقداماتی داشته است.

وی بابیان اینکه امروز شاید کمتر به خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم پرداخته شده است، افزود: ما با اعزام تیم های پزشکی در قالب اردوهای جهادی به امور بهداشتی و درمانی مردم محروم هم کمک کرده ایم.

جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان بابیان اینکه بسیج از بطن خود مردم است، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی بود که به کار بزرگ رزمندگان در دفاع مقدس و البته امروز بپردازیم که در این هفته برنامه ها را به نام شهدا برگزار کردیم و به فرض مثال گروه شهید اسلامیان یک هفته اقدامات فرهنگی و بهداشتی ودرمانی در مناطق محروم انجام داد.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23522
  • دیدگاه‌ها برای نقش‌آفرینی بسیج و سپاه در تمامی دوران ها مثال‌زدنی است/این اقدامات به نام و یاد شهدا انجام می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.