• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر همزمان با آغاز سال نو انجام می شود

  • کد خبر : 53972
  • 22 اسفند 1398 - 8:14
نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر همزمان با آغاز سال نو انجام می شود

وحید علی ضمیر با بیان اینکه نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر همزمان با آغاز سال نو انجام می شود، گفت: طرح استقبال از فصل بهار از ۱۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می شود. معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با […]

وحید علی ضمیر با بیان اینکه نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر همزمان با آغاز سال نو انجام می شود، گفت: طرح استقبال از فصل بهار از ۱۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص نحوه ضدعفونی سطح شهر همدان همزمان با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ضدعفونی روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و بعدازظهر توسط نیروهای خدماتی شهرداری همدان انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان برای ضدعفونی معابر شهری روزانه لباس و تجهیزات کافی در اختیار نیروهای خدماتی برای مقابله با ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی قرار می دهد، افزود: از ۱۷ اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه نیز پویشی با عنوان من یک پاکبانم در راستای قدردانی از این قشر زحمتکش برگزار شده است.

علی ضمیر در خصوص طرح استقبال از فصل بهار نیز بیان کرد: این طرح از ۱۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در سطح شهر اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری و ۲ هزار نیروی خدماتی و نظارتی کار پاک سازی و تنظیف معابر شهری و ضدعفونی معابر شهری را انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: در این طرح لایه روبی جوی های روباز، پاک سازی مخازن زباله و رنگ آمیزی نرده ها به طور مستمر در محلات مختلف سطح شهر در حال انجام است.

علی ضمیر با بیان اینکه شهرداری همدان امسال برنامه اسکان نوروزی را در سطح شهر با وجود شیوع ویروس کرونا ندارد، خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال نو نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

وی یادآور شد: به دلیل استقبال شهروندان همدانی از دو المان نوروزی سال گذشته، شهرداری درصدد نصب آن به طوری که در کنار آن هیچگونه تجمعی توسط مردم نباشد است.

علی ضمیر در پایان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر شهری همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: گندزدایی و ضدعفونی شهر توسط شهرداری به معنی رفع خطر شیوع کرونا نیست بنابراین از همشهریان درخواست داریم که با پیوستن به پویش در منزل بمانیم مراقب سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان باشند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53972
  • دیدگاه‌ها برای نصب المان های نوروزی و آذین بندی در نقاط مختلف شهر همزمان با آغاز سال نو انجام می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.