• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

نان در همدان گران نشده است/ بدنبال اصلاح قیمت نان هستیم!

  • کد خبر : 136077
  • 02 آذر 1400 - 10:21
نان در همدان گران نشده است/ بدنبال اصلاح قیمت نان هستیم!

حسین محرابی اظهار کرد: فعلآ هیچ گونه برنامه ای برای گرانی قیمت نان در استان همدان صورت نگرفته است و اگر هم این قانون مصوب بشود نام این کار، گرانی قیمت نان نیست. به گزارش عصرهمدان ؛ این روزها شایعاتی مبنی بر گرانی نرخ نان به گوش می رسد که این امر باعث تشویش و […]

حسین محرابی اظهار کرد: فعلآ هیچ گونه برنامه ای برای گرانی قیمت نان در استان همدان صورت نگرفته است و اگر هم این قانون مصوب بشود نام این کار، گرانی قیمت نان نیست.

به گزارش عصرهمدان ؛ این روزها شایعاتی مبنی بر گرانی نرخ نان به گوش می رسد که این امر باعث تشویش و نگرانی عده زیادی از مردم گشته است چرا که تأثیر مستقیمی بر کوچکتر شدن هر چه بیشتر سفره نیازمندان دارد.

گرانی های سرسام آور و زنجیر وار و بدون تدبیر و برنامه ریزی قبلی برخی از مسئولین که جز مرارت و سخت تر شدن شرایط زندگی افراد قشر مستضعف جامعه چیزی به ارمغان نمی آورد.

گرانی و حکایت غم انگیز شکستن استخوانهای محرومین، زیر بار مسئولیت سخت زندگی

در رابطه با گرانی یا اصلاح قیمت نان! چند روزی با چند تن از مسئولین اتاق اصناف استان همدان و گل‌محمدی، رئیس اتحادیه نانوایان استان، تماس گرفته شد که برخی از آنان در این خصوص پاسخگو نبودند؛ اما بالاخره موفق شدیم با حسین محرابی، رئیس اتاق اصناف همدان، در این باره گفتگوی کوتاهی داشته باشیم.

محرابی با اشاره به افزایش هزینه های تولید نان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: در رابطه با خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گرانی قیمت نان، فعلآ هیچ گونه برنامه ای برای گرانی قیمت نان در استان همدان صورت نگرفته است و اگر هم این قانون مصوب بشود نام این کار، گرانی قیمت نان نیست.

وی اضافه کرد: در واقع ما به دنبال اصلاح قیمت این کالای مصرفی هستیم چرا که الان حدود دوسال است که هیچگونه اصلاح در نرخ نان صورت نگرفته است در صورتیکه در این مدت کوتاه، چندین بار به حقوق پزشکان اضافه شده است اما بدون هیچگونه جو سازی و اعتراض جدی!

به گزارش عصرهمدان؛ اما نتیجه اینکه ما در اینجا ما بدنبال جو سازی و اعتراض مبنی بر افزایش قیمت نان نیستیم چرا که در این اوضاع نا بسامان اقتصادی و گرانی های زنجیره وار و ادامه دار کالاها، خیلی طبیعی است که اصلاح قیمت نان هم صورت بگیرد، اما در صورتی که برای اینگونه گرانی ها، مسئولین محترم تدابیری برای اقشار کم درآمد جامعه داشته باشند که آنان نیز از حق طبیعی خود مثل داشتن درآمد کافی، مسکن در خور شأن و برخوردار بودن اولویات زندگی روز به روز محرومتر نشوند.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136077
  • دیدگاه‌ها برای نان در همدان گران نشده است/ بدنبال اصلاح قیمت نان هستیم! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.