• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام سردار سلیمانی

  • کد خبر : 41817
  • 17 دی 1398 - 10:04
نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام سردار سلیمانی

حسین فیض الهی از نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با شهادت حاج قاسم منطقه خاورمیانه به گورستان امریکایی ها تبدیل خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم […]

حسین فیض الهی از نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با شهادت حاج قاسم منطقه خاورمیانه به گورستان امریکایی ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها ایشان را از دست ندادیم بلکه با شهادت این سردار مقاومت، اندیشه های او را هم به دست آوردیم.

وی افزود: دشمن نادان بداند که جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار با رفتن یک عزیز و سرباز ولایت تعطیل شدنی نیست و سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک تفکر است.

فیض الهی با بیان اینکه این همه ارادت مردم ناشی از تفکر ولایت پذیری سردار بود. عنوان کرد: دشمن بداند که دیگر در خاورمیانه امنیت نخواهد داشت و این منطقه به گورستان امریکایی ها تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای شهر بهار اظهار کرد: از این پس در این کشور کسی که شعار مذاکره بدهد خون شهید سلیمانی و راه ایشان را نادیده گرفته و صدای دشمن را سر می دهد.

وی همچنین از نامگذاری یکی از معابر یا میادین شهر به نام سردار سلیمانی خبرداد و گفت: در جلسه شورا مقرر شد یکی از میادین و معابر به نام سردار شهید نامگذاری شود تا یاد ایشان در شهر ما زنده بماند و این کمترین کاری است که ما درحق سردار دلها می توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41817
  • دیدگاه‌ها برای نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام سردار سلیمانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.