• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
3
امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای

  • کد خبر : 217071
  • 02 خرداد 1403 - 21:04
حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای
امام جمعه موقت همدان با تاکید بر حضور حداکثری در پای‌صندوق‌های رای، گفت: انتظار خداوند در جمله پایانی آیه ۲۳ سوره احزاب، حضور به موقع در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهور شایسته برای کشور است تا بزودی شاهد گذر از مشکلات اقتصاد و فرهنگی کشور باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در جمع عزاداران شهید جمهور با اشاره به آیه ۲۳ احزاب، گفت: برخى از میان مؤمنان، مردانى هستند که به عهدى که با خدا بستند وفا کردند، ازآنان کسى است که عهدش را به جا آورد [شهید شد] و برخى از آنان [نیز] کسى است که انتظار [شهادت] مى‌کشد و [اینان] به هیچ وجه عهدشان را تغییر ندادند. وی با بیان اینکه این جمعیت و مردم، مصداق جمله دوم این آیه هستند، عنوان کرد: مردان تمام مرد، مردی که در جهت خدمت، عبادت، مردمی بودن اخلاص، خدمتگذار بودن جان خود را فدا کرد.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد:خدمت و فروتنی این مرد، به حدی بود که  در حالات انسان‌های برجسته از دیگران و گذشتگان خود سبقت گرفت.

حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه رئیسی با رفتنش، کار را برای آیندگان کار سخت کرده است، ادامه داد: رئیسی با خونش، با سوختنش این را ثابت کرد که باید رئیس جمهور در حین خدمت شهید شود.

وی با اشاره به خدمات ارزنده فخرالوزرا، امیرعبداللهیان، گفت: این وزیر شجاع، درسیاست خارجی، دیپلماسی جدیدی در دنیا برای کشور رقم زد.

امام جمعه موقت همدان افزود: این شخید بزرگوار غنیمت و افتخار کشور بود و تعریف ریاست جمهوری را برای ما عوض کرد. حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره و سیل عظیم و میلیونی عزاداران شهید جمهور، بیان کرد: شما مردمی هستید که هنوز شناخته نشده‌اید و دشمن نمی‌داند که طرف حسابش با چه کسانی است.

وی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری در پای‌صندوق‌های رای، گفت: انتظار خداوند در جمله پایانی آیه ۲۳ سوره احزاب، حضور به موقع در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهور شایسته برای کشور است تا بزودی شاهد گذر از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور باشیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217071
  • دیدگاه‌ها برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.