• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

نامگذاری مدرسه‌ای در منطقه خزل نهاوند به نام سردار دل‌ها/ حضور مردم در انتخابات وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند

  • کد خبر : 46089
  • 08 بهمن 1398 - 13:40
نامگذاری مدرسه‌ای در منطقه خزل نهاوند به نام سردار دل‌ها/ حضور مردم در انتخابات وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند

در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بخش خزل نهاوند مقرر شد یکی از مدارس این بخش به‌پاس مجاهدت‌های سردار سلیمانی به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شود. به گزارش عصر همدان، روح‌الله سلگی، بخشدار بخش خزل نهاوند در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش بخش خزل نهاوند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان مؤمن، شجاع و […]

در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بخش خزل نهاوند مقرر شد یکی از مدارس این بخش به‌پاس مجاهدت‌های سردار سلیمانی به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شود.

به گزارش عصر همدان، روح‌الله سلگی، بخشدار بخش خزل نهاوند در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش بخش خزل نهاوند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان مؤمن، شجاع و مجاهد خستگی‌ناپذیر بود که در قلب میلیون‌ها نفر از مردم جهان جای دارد.

وی افزود: بدرقه میلیونی شهید سلیمانی نشان‌ دهنده عشق و ارادت مردم به این شهید والامقام است و دشمنان باید بدانند راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

بخشدار خزل نهاوند با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در ترور شهید سلیمانی ادامه داد: ملت مقاوم ایران اسلامی نشان داده است که در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان عزتمندانه ایستاده است.

سلگی خاطرنشان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف نشان دادند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و دشمنان خواهند دید مردم در عرصه انتخابات نیز با حضور پرشور خود دشمنان را نا امید می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم راه انقلاب را ادامه می‌دهند، اظهار کرد: ملت ایران مصمم‌تر از همیشه انسجام ملی خود را حفظ کرده و حضور پرشور در رویدادهای مختلف مانند انتخابات مجلس می‌تواند اثربخشی انسجام ملی را بیشتر نشان دهد.

بخشدار خزل با تأکید بر این موضوع که هرچقدر شور انتخابات بیشتر باشد به‌ مراتب ضریب امنیت و اقتدار ملی بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنیم و مجریان، ناظرین، دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف آن‌ها، کاندیداها و هواداران آن‌ها ضمن رعایت دقیق قانون باید به برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری کمک کنند.

وی در پایان این جلسه نیز از نامگذاری یک مدرسه در منطقه خزل به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حمایت آموزش‌ و پرورش خزل از طرح محسنین کمیته امداد

در ادامه این جلسه حق مراد خزایی، رئیس آموزش‌ و پرورش بخش خزل گفت: آموزش‌ و پرورش با تمام توان از طرح پویش اکرام ایتام و محسنین در منطقه حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در جهت تحقق هدف موردنظر که ۶۰۰ نفر زیر مجموع طرح محسنین و سهمیه منطقه خزل است تمام توان خود را برای بسیج مردم منطقه برای رساندن کمک به این دانش آموزان به کارخواهیم گرفت.

خزایی در ادامه جلسه با شاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: به ‌پاس یک‌ عمر مجاهدت خالصانه و صادقانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مدارس بزرگ شهر فیروزان را به نام این سردار بزرگ نامگزاری خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پروش بخش خزل بابیان اینکه شهادت، حق این سردار بزرگ بود، گفت: عمر با برکت ایشان در راه اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سپری شد و به یاری خدا راه این شهید بزرگ را باقدرت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46089
  • دیدگاه‌ها برای نامگذاری مدرسه‌ای در منطقه خزل نهاوند به نام سردار دل‌ها/ حضور مردم در انتخابات وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.