• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

میزبانی بهار از بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان

  • کد خبر : 97641
  • 02 دی 1399 - 11:42
میزبانی بهار از بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان

حبیب شهنوازیان از برگزاری بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان به میزبانی شهرستان بهار در بخش های شعر، داستان کوتاه و مجموعه کتاب خبر داد. حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بیست و پنجمین جایزه ادبی استان امسال به میزبانی شهرستان بهار برگزار […]

حبیب شهنوازیان از برگزاری بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان به میزبانی شهرستان بهار در بخش های شعر، داستان کوتاه و مجموعه کتاب خبر داد.

حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بیست و پنجمین جایزه ادبی استان امسال به میزبانی شهرستان بهار برگزار خواهد شد و همه شاعران، هنرمندان و ادبا با ارسال آثار خود می توانند در این جایزه ادبی شرکت کنند.

شهنوازیان با اشاره به اینکه این دومین میزبانی بهار از جشنواره جایزه ادبی است، برگزاری جایزه ادبی در شهرستان بهار را فرصت مغتنمی برای نشان دادن جایگاه ادبی این شهرستان در استان عنوان نمود و اظهار داشت: از شاعران و ادبای بهار دعوت می کنیم که با حضور پر رنگ خود در این جایزه ادبی بار دیگر جایگاه ادبی شهرستان بهار را در استان همدان به نمایش بگذارند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت شکوفایی استعدادها و خلاقیت جوانان و ایجاد شور و نشاط و تحرک بین شاعران و هنرمندان دانست و اظهار داشت: حمایت از حوزه ی فرهنگ، سرمایه گذاری موثر و بلند مدت در جامعه است و ما باید از آن حمایت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار اظهار داشت: بخش های مختلف این جشنواره شامل شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و آموزنده، مجموعه کتاب های شعر و داستان می باشد و در موضوع آزاد و همچنین موضوع ویژه جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پذیرای آثار است.

وی زمان برگزاری برنامه را نیمه دوم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: هنرمندان می توانند آثار خود را تا بیست و پنجم دی ماه از طریق اداره ارشاد شهرستان خود و یا به صورت پستی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97641
  • دیدگاه‌ها برای میزبانی بهار از بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.