• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری‌های عالمی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است

  • کد خبر : 98737
  • 13 دی 1399 - 10:51
مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری‌های عالمی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است

کیومرث سرمدی با تسلیت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: آنچه در این میان تسلای خاطر حزین رهبری عزیز و ملت بزرگ ایران است، سرایت مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری‌های عالمان بزرگی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است. به گزارش عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی […]

کیومرث سرمدی با تسلیت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: آنچه در این میان تسلای خاطر حزین رهبری عزیز و ملت بزرگ ایران است، سرایت مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری‌های عالمان بزرگی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است.

به گزارش عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین درگذشت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده:

[إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ]

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى ‏پوشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در سالروز رجعت خونین و ملکوتی مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی خبر رحلت جانگداز عالم جلیل القدر و عمار روشنگر و متفکر بزرگ حضرت آیت الله مصباح یزدی سخت روحمان را آزرد و اندوهی سنگین در فضای ام القری اسلام‌ ناب ایران اسلامی حاکم شد.

آنچه در این میان تسلای خاطر حزین رهبری عزیز و ملت بزرگ ایران است سرایت مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری های عالمان بزرگی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است که تحت توجهات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می رود تا حقانیت اسلام ناب محمدی را در پهنه گیتی بگستراند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید عزیز ابومهدی المهندس و تاکید بر انتقامی سخت از آمران و مجریان و قاتلان جنایت پیشه آن شهدای والامقام، فقدان عالم پارسا و عامل حضرت آیت الله مصباح یزدی را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبری عظیم الشان، حوزه های علمیه،محافل علم و عرفان و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت می گویم.

کیومرث سرمدی واله

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98737
  • دیدگاه‌ها برای مکتب آزادی‌خواهانه سلیمانی و بصیرت منشعب از روشنگری‌های عالمی چون‌ آیت الله مصباح یزدی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.