• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

مهلت رأی‌گیری تا ۱۰ ساعت پس از آغاز انتخابات/ تمدید مهلت در صورت درخواست فرمانداران

  • کد خبر : 50021
  • 02 اسفند 1398 - 9:53
مهلت رأی‌گیری تا ۱۰ ساعت پس از آغاز انتخابات/ تمدید مهلت در صورت درخواست فرمانداران

استاندارد و فرماندار همدان در نخستین ساعات رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آراء خود را به صندوف انداختند. به گزارش عصر همدان، صبح امروز و در آغازین ساعات اخذ رأی، استاندارد همدان و همسرش با حضور در شعبه ۳۵ رأی خود را به صمدوق انداختند؛ معاون سیاسی امنیتی استاندارد ، معاون امور […]

استاندارد و فرماندار همدان در نخستین ساعات رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آراء خود را به صندوف انداختند.

به گزارش عصر همدان، صبح امروز و در آغازین ساعات اخذ رأی، استاندارد همدان و همسرش با حضور در شعبه ۳۵ رأی خود را به صمدوق انداختند؛ معاون سیاسی امنیتی استاندارد ، معاون امور اقتصادی و فرماندار شهرستان همدان نیز با حضور در این شعبه آراء خود را به صندوق انداختند.

استاندارد همدان در حاشیه این برنامه با اشاره به خلق حماسه‌ای دیگری در دومین روز از اسفندماه، اظهار کرد: حضور پرشور مردم برای شرکت در انتخابات این دوره در ساعات اولیه برگ زرین دیگری را در تاریخ پرشکوه استان همدان رقم می‌زند.

سیدسعید شاهرخی به مانیتورینگ تمام شعب اخذ رای به صورت آنلاین اشاره کرد و گفت: با توجه به نظارت‌های پیش‌بینی شده روند منظم و بدون هیچ مشکلی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

وی مهلت اخذ رأی را از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت دانست و بیان کرد: شهروندان و مردم عزیز برای حضور در انتخابات در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و آراء خود را به صندوق‌ها بریزند و این مهم را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندارد همدان در خصوص احتمال تمدید مهلت اخذ رأی نیز، افزود: در صورت درخواست فرمانداران و موافقت وزارت کشور انتخابات تمدید می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد همدان نیز با بیان اینکه تمام شعب اخذ رای پیش از ساعت هشت صبح آماده حضور مردم بودند، تصریح کرد: تمام تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است و امید است با حضور گسترده مردم عزتمندی بیش از پیش ایران اسلامی را شاهد باشیم.

مصطفی آزادبخت با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، ادامه داد: حدود ۱۵۰ کاندیدا در این عرصه از انتخابات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندارد همدان با بیان اینکه با استفاده از سیستم احراز هویت به سرعت انتخابات افزوده شده است، خاطرنشان کرد: در تمام شعب این تمهیدات اندیشیده شده است.

حسین افشاری فرماندار شهرستان همدان نیز با اشاره به فعال بودن ۳۵۲ شعبه اخذ رای در سطح همدان و فامنین، یادآور شد: ۵۵ کاندیدا برای دو کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه همدان و فامنین، ۷ هزار و ۴۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظین صندوق و پشتیبانی برگزاری انتخابات را برعهده دارند، اظهار کرد: تعداد تخلفات انتخاباتی در حوزه همدان و فامنین با ۱۴ مورد کمترین تخلفات در این دوره بوده است.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50021
  • دیدگاه‌ها برای مهلت رأی‌گیری تا ۱۰ ساعت پس از آغاز انتخابات/ تمدید مهلت در صورت درخواست فرمانداران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.