• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

مهدی الوندی، رئیس هیئت فوتبال بهار جای خود را به حامد رنجبر صولتی داد

  • کد خبر : 97745
  • 03 دی 1399 - 10:05
مهدی الوندی، رئیس هیئت فوتبال بهار جای خود را به حامد رنجبر صولتی داد

علیرضا صفی زاده از انتخاب حامد رنجبر صولتی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بهار خبر داد. به گزارش عصر همدان، هیئت فوتبال شهرستان بهار یکی از هیئت های ورزشی قدیمی شهر است که اخیرا با حواشی زیادی در خصوص عدم حمایت از تیم های فوتبال مواجه شده بود. در پی انتقادات موجود با چند […]

علیرضا صفی زاده از انتخاب حامد رنجبر صولتی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش عصر همدان، هیئت فوتبال شهرستان بهار یکی از هیئت های ورزشی قدیمی شهر است که اخیرا با حواشی زیادی در خصوص عدم حمایت از تیم های فوتبال مواجه شده بود.

در پی انتقادات موجود با چند تن از ورزشکاران، فوتبالیست ها و مربیان فوتبال گفتگویی داشتیم که همه از عدم حمایت هیئت فوتبال از تیم های فوتبال شهرستان گلایه مند بودند.

یکی از فوتبالیست های قدیمی شهر بهار عدم حمایت از تیم های فوتبال و نبود تیم فوتبال پایه را از مشکلات هیئت فوتبال دانست و با انتقاد از تلمبار شدن مشکلات هیئت فوتبال گفت: در ۱۱ سال اخیر حتی یک جلسه برای حل مشکلات هیئت فوتبال گذاشته نشده و از ما در این باره نظرخواهی نشده است و همین باعث ایجاد نارضایتی در بین فوتبالیست ها شده است.

وی در ادامه خواستار برگزاری جلساتی با اعضای هیئت فوتبال و بیان مسائل و مشکلات و ارائه گزارش به اعضا شد تا بلکه بتوان اختلافات را کنار گذاشت و سوء تفاهمات را برطرف کرد.

مهدی الوندی مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان همدان شد

علیرضا صفی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با اظهار اطلاع از انتقادهای موجود در هیئت فوتبال در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مهدی الوندی در سمت ریاست هیئت فوتبال شهرستان، از عوض شدن رئیس هیئت فوتبال شهرستان خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با رئیس هیئت فوتبال استان داشتیم، رئیس هیات فوتبال شهرستان بهار به عنوان مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان همدان منصوب شد.

صفی زاده ادامه داد: عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان در حکمی مهدی الوندی داور ملی و لیگ برتری کشور و رئیس هیات فوتبال شهرستان بهار را به عنوان مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان همدان منصوب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار این انتصاب شایسته را به مهدی الوندی و خانواده فوتبال شهرستان تبریک گفت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد

حامد رنجبر صولتی سرپرست هیات فوتبال بهار شد

صفی زاده همچنین گفت: با توجه به انتصاب آقای مهدی الوندی به عنوان مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان همدان و طی نشستی که با حضور مهندس صوفی رئیس هیات فوتبال استان و نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان برگزار شد، آقای حامد رنجبر صولتی به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان معرفی شد.

وی همچنین اظهار داشت: مهدی الوندی در کمیته داوران جایگزین علی خسروی داور بین المللی کشور شد.

صفی زاده با تشکر از زحمات ده ساله الوندی در هیات فوتبال شهرستان گفت: به زودی مراسمی باشکوه با حضور پیشکسوتان؛ داوران؛ مربیان فوتبال بهار برگزار خواهیم کرد و از زحمات وی تجلیل بعمل خواهد آمد.

گفتنی است حامد رنجبر صولتی فرزند شهید و از داوران ملی کشور می باشد که در حال حاضر به عنوان رئیس اداره املاک و ساختمان مخابرات فعالیت می کند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97745
  • دیدگاه‌ها برای مهدی الوندی، رئیس هیئت فوتبال بهار جای خود را به حامد رنجبر صولتی داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.