• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
استاندارد همدان:

منعی برای حضور افراد در هیات اندیشه‌ورز استان نیست

  • کد خبر : 194665
  • 02 شهریور 1402 - 9:13
منعی برای حضور افراد در هیات اندیشه‌ورز استان نیست
استاندارد همدان با بیان اینکه قریب به ۴۰۰ نفر در سطح استان جمع شدند و در هیات اندیشه ورز در قالب کمیسیون‌های مختلف با روسای مختلف جلساتی برگزار می‌کنند افزود: هیچ مانع و ممنوعیتی نیست و همه افرادی با توجه به شرایط تخصصی و تحصیلی می توانند به این هیات اضافه شوند.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، گفت: در هفته دولت بیش‌از هزار پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برادری قرار می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌های در دست افتتاح در شهرستان‌های استان عبارتند از، همدان ۱۴۶پروژه، شهر ملایر ۲۵۴ پروژه، تویسرکان ۶۵ پروژه، اسدآباد ۸۷ پروژه، بهار ۷۳ پروژه، کبودراهنگ ۱۰۴ پروژه، رزن ۱۱۳ پروژه، درگزین ۵۸ پروژه و یک پروژه در سطح استان که جمعا ۱ هزار و ۴ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

استاندارد همدان گفت: پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز ۱۷۵ مورد است که با اعتبار ۳۹هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان در دستور کار است و در شهرهای همدان ۲۸ مورد، ملایر ۲۹ مورد، نهاوند ۳ مورد، تویسرکان ۷ مورد، اسدآباد ۱۵ مورد، بهار ۳۱ مورد، رزن ۱۸ مورد، فامنین ۱۳ مورد و درگزین ۱۱ مورد با اعتبار ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مجموع پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت یک‌هزار و ۱۷۹ مورد با اعتبار ۵۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد خواهد بود.

نقام ارشد استان گفت: در هفته دولت و دهه‌فجر سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مجموعا ۲هزار و ۵۱۰ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار ۶۱۰ میلیارد تومان انجام شده که در مقایسه با هفته دولت سال ۱۴۰۲ به ۵۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: پروژه انتقال آب از سد تالوار پس از قریب ۱۷ سال تا سال ۱۴۰۰ فقط ۳۲ درصد انجام شده بود اما اکنون با تخصیص بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقدامات تکمیلی در حال اجراست.

استاندارد تاکید کرد: ذخیره‌ی آب سد اکباتان در سال گذشته کمتر از ۱ میلیون متر مکعب بود اما این میزان اکنون به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب رسیده که به عنوان ذخیره استراتژیک و با مصرف حداقلی در حال استفاده است.

وی گفت: الحاق زمین در ۲۸ شهر در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و در بعضی شهر‌ها واگذاری‌ به متقاضیان انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد افزود:مصوبات سفر رئیس جمهور محترم بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده که در زمینه‌‌های تکمیل بیمارستان اکباتان، تکمیل مرکز جامع سرطان، چهار خطه‌کردن راه آهن همدان ملایر و چهار بانده‌کردن محور همدان – گل‌تپه – علیصدر، کنارگذر سیدجمال‌الدین اسدآبادی و تکمیل ایستگاه راه‌آهن همدان را شامل می‌شود.

استاندارد گفت: تأمین آب شرب در ۱۶۰ روستا تا پایان سال و ۲۰۰ روستای دیگر تا ۳ سال آینده طبق تفاهم‌نامه با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی(ع) انجام می‌گردد.

انتهای پیام/ط

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194665
  • دیدگاه‌ها برای منعی برای حضور افراد در هیات اندیشه‌ورز استان نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.