• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

مادران با چشم باز فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند

  • کد خبر : 213545
  • 12 فروردین 1403 - 0:01
مادران با چشم باز فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند
فرازهایی از وصیت‌نامه شهید رضا فتحی‌مهر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قسمتی از وصیت‌نامه شهید رضا فتحی مهر

سلام بر منجی بشریت مهدی زهرا ، و نایب بزرگوارش حضرت امام خمینی و با سلام بر امت شهید پرور و سلام خدمت رزمندگان و شهیدان اسلام و با سلام خدمت دوستان و آشنایان .امیدوارم اگر از این بنده حقیر و گناهکار بدی دیده اید حلال کنید و سپس سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند را در همه حال در یاد داشته باشید. پدر و مادر عزیزم با شما سخن زیاد دارم اما می شود گفت فقط از شما می خواهم مرا حلال کنید.

مادر جان ناراحت مباش باید خوشحال باشی چون امانت خود را صحیح و سالم به صاحب اصلیش پس دادی تو باید مرا به خدا بر می گرداندی پس چه بهتر که در راه خود او بدهی .خوش به حال شما پدران و مادران شده که چنین فرزندان شجاع و نیرومندی را برای اسلام پرورش داده اید . مادر جان : مانند دیگر مادران شهدا شجاع و استوار باش و مقاومت کن و خدا را شکر کن تا منافقین بدانند که مادر عزیزم فرزند خود را کورکورانه تقدیم اسلام نکرده .پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم تا کنون که به این سن رسیده ام به شماها خدمتی نکرده ام امیدوارم که با شهادتم خدمتی به اسلام و شما کرده باشم ،از شما می خواهم که خبر شهادت مرا شنیدید در کوچه جشن بگیرید که مادرم آرزوی عروسی مرا داشت پس او را به آرزوی خود برسانید. بین مردم و آشنایان شیرینی پخش کنید تا مجلس صورت عروسی بخود بگیرد خلاصه طوری باشد که بوی جشن و شادی دهد ….

مادرجان از شما می خواهم که اگر توانستی هر شب جمعه سر قبرم بیا که با آمدنت هم مرا خوشحال می کنی هم خدای خود را .

برادرتن و خواهران عزیزم امیدوارم راه مرا ادامه دهید نه فقط با جبهه آمدن خود بلکه شما می توانید پشت جبهه هم که باشد خدمت کنید.

در آخر از همه شما حلالی می خواهم.امام را دعا کنید .

التماس دعا .فرزند کوچک و خدمتگزارتان رضا فتحی مهر ۱۳۶۵/۱۲/۵ جبهه جنوب

شادی روح امام و شهدا صلوات

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213545
  • دیدگاه‌ها برای مادران با چشم باز فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.