• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

معرفی ۸ کاندیدای انقلابی شورای ائتلاف از ۷ حوزه انتخابی استان همدان

  • کد خبر : 49240
  • 27 بهمن 1398 - 13:22
معرفی ۸ کاندیدای انقلابی شورای ائتلاف از ۷ حوزه انتخابی استان همدان

محمد رضا غلامی‌ پاک با بیان اینکه از ۷ حوزه انتخابی استان همدان ۸ کاندیدای انقلابی شورای ائتلاف معرفی شده‌اند گفت: رقابت آقایان سرمدی و رنجبرزاده هر دو نیروی انقلابی شهرستان اسدآباد توسط شورای ائتلاف پذیرفته شده است. به گزارش عصر همدان؛ سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه […]

محمد رضا غلامی‌ پاک با بیان اینکه از ۷ حوزه انتخابی استان همدان ۸ کاندیدای انقلابی شورای ائتلاف معرفی شده‌اند گفت: رقابت آقایان سرمدی و رنجبرزاده هر دو نیروی انقلابی شهرستان اسدآباد توسط شورای ائتلاف پذیرفته شده است.

به گزارش عصر همدان؛ سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از شهادت سردار شهید سلیمانی اولین سیلی ما به آمریکا در حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق رقم خورد، اظهار کرد: دومین سیلی ما به آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به استکبار جهانی زده شد.

وی افزود: سیلی سوم ما به استکبار جهانی در روز دوم اسفندماه با حضور حداکثری مردم بر صورت استکبار برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

غلامی‌ پاک با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات بر همه مکلفین بنابر فتوای همه مراجع تقلید واجب است، ادامه داد: امیدواریم پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نخستین انتخابات، مجلسی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمان مقرر بنابر ثبت‌نام شورای ائتلاف از کاندیداهای انقلابی ۳۰ نفر به این شورا مراجعه کردند، تصریح کرد: از بین ۳۰ نفر از افرادی که به مجمع دوم راه پیدا کردند ۶ نفر اعلام شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیان کرد: هم‌اکنون از ۷ حوزه انتخابی استان ۸ نفر آقایان روح الله نباتی و حمیدرضا حاجی‌بابایی از همدان، احد آزادی‌خواه و بیگی‌نجات از شهرستان ملایر، دکتر مفتح از تویسرکان، حسن بهرام‌نیا از نهاوند، عیسی جعفری از بهار و کبودراهنگ عطاء الله سلطانی‌صبور از رزن به عنوان کاندیداهای شورای ائتلاف معرفی شده‌اند.

غلامی پاک در خصوص انتخاب کاندیدای نیروهای انقلابی شهرستان اسدآباد نیز اضافه کرد: به دلیل نبود رقابت متفرقه کاندیداها در این شهرستان، رقابت آقایان سرمدی و رنجبرزاده هر دو نیروی انقلابی توسط شورای ائتلاف پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست شورای ائتلاف وحدت حداکثری است که مخالف هرگونه تفرقه است، بیان کرد: از همین جا رعایت اصول اخلاقی و عدم تخریب رقبا را در عرصه تبلیغات انتخاباتی به کاندیداهای جبهه انقلاب توصیه می‌کنیم.

غلامی پاک با تاکید بر اینکه مردم با دقت‌نظر از انتخاب افرادی با هزینه‌های تبلیغاتی گزاف جداً خودداری کنند، عنوان کرد: به مردم فهیم استان توصیه می‌کنیم که به لیست شورای ائتلاف که ماحصل ۶ ماه تلاش و تحقیق شبانه‌روزی است اعتماد کنند تا شاهد خلق مجلسی کارآمد و انقلابی باشیم.

وی در خصوص اختلاف پیش آمده در حوزه انتخاباتی کبودراهنگ و بهار نیز گفت: شورای ائتلاف طبق سازوکار تعریف شده و نظرسنجی یک کاندیدایی انقلابی و اصلح را انتخاب کرده اما براساس انتظاراتی که شهرستان بهار از ما داشتند این ناراحتی با روحیه انقلابی نمی‌تواند قابل توجیح باشد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در مورد تخلفات کاندیداهای شورای ائتلاف اظهار کرد: طبق اعلام کمیته رصد و پالایش شورای ائتلاف به چند نفر از نامزدهای معرفی شده تاکنون تذکراتی در خصوص برخی تخلفات داده شده است.

غلامی پاک در خصوص سازو کار شورای ائتلاف پس از انتخاب کاندیدا برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی افزود: این شورا کار و فعالیت کاندیداهای انقلابی را پس از انتخاب نیز رصد می‌کند و نظر نمایندگان را در برخی لوایح و طرح‌های مجلس شفاف می‌خواهد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49240
  • دیدگاه‌ها برای معرفی ۸ کاندیدای انقلابی شورای ائتلاف از ۷ حوزه انتخابی استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.