• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ملایر سفر می کند

  • کد خبر : 79357
  • 26 مرداد 1399 - 9:00
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ملایر سفر می کند

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به همراه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی روز دوشنبه به ملایر سفر می‌کنند. به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به […]

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به همراه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی روز دوشنبه به ملایر سفر می‌کنند.

به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به ملایر اظهار کرد: این سفر اختصاصی با دعوت نمایندگان ملایر انجام شده و با هدف اخذ مجوز ناحیه صنعتی برای صنف خیاطان ملایر و ساماندهی وضعیت خیاطان این شهرستان صورت می گیرد.

وی با اشاره به حدود اختیارات معاون ریاست جمهوری و شرایط صندوق کارآفرینی امید، گفت: این سفر آورده زیادی برای مردم ملایر خواهد داشت و می تواند وضعیت مشاغل خانگی و روستایی به ویژه در حوزه خیاطی، فرشبافی و مرواربافی را بهبود ببخشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از واحدهای خیاطی ازندریان و ملایر، شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد، بازدید از برخی مشاغل خانگی مانند مرواربافی و برگزاری نشست در فرمانداری ویژه ملایر برای تصمیم گیری و اخذ مصوبات سفر از جمله برنامه‌های سفر دکتر محمد امید به ملایر است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79357
  • دیدگاه‌ها برای معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ملایر سفر می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.