• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

مصوبه‌ ی تجهیز تاکسی ها به کارتخوان که بعداز ماه‌ها تأخیر، نیمه تمام رها شد!

  • کد خبر : 92280
  • 24 آبان 1399 - 12:10
مصوبه‌ ی تجهیز تاکسی ها به کارتخوان که بعداز ماه‌ها تأخیر، نیمه تمام رها شد!

بعداز گذشت ۵ ماه از اجرای مصوبه تجهیز تاکسی‌های درون شهری به کارتخوان، از ۳۴۶ دستگاه تنها ۷۰ دستگاه به کارتخوان مجهز شدند. به گزارش عصر همدان، ۱۲ خرداد امسال بود که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرماندار اسدآباد در کمیته ترافیک این شهرستان تاکسی‌ها را ملزم به تجهیز کارتخوان در یک ماه […]

بعداز گذشت ۵ ماه از اجرای مصوبه تجهیز تاکسی‌های درون شهری به کارتخوان، از ۳۴۶ دستگاه تنها ۷۰ دستگاه به کارتخوان مجهز شدند.

به گزارش عصر همدان، ۱۲ خرداد امسال بود که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرماندار اسدآباد در کمیته ترافیک این شهرستان تاکسی‌ها را ملزم به تجهیز کارتخوان در یک ماه بعداز تصویب این مصوبه کرد.

۵ ماهی از این مصوبه گذشت تا اینکه در ۱۵ آبانماه شهرداری اسدآباد با انتشار تصویری از شهردار که در حال تقدیم کارتخوان به رانندگان تاکسی بود، درواقع خبر از عملی شدن این مصوبه می داد.

اما امروز ۲۴ آبان سری به تعدادی از تاکسیهای درون شهری اسدآباد زدیم که گویا هنوز بسیاری از این دستگاهها فاقد کارتخوان هستند، یکی از رانندگان تاکسی گفت دو ماهی است که برای کارتخوان ثبت نام کردیم، اما هنوز به ما ندادند و می گویند: کارت‌‌خوان نیست!

شهر اسدآباد دارای ۳۴۶ دستگاه تاکسی درون شهری است که تنها ۷۰ دستگاه مجهز به کارتخوان شده اند.

در طی تماسی با آقای اسدبیگی رئیس سازمان حمل و نقل شهری اسدآباد مسئله را جویا شدیم که حاضر به مصاحبه نشد و گفت: با شهردار مصاحبه کنید!

بر اساس رسالت خطیر رسانه تماسی را با شهردار اسدآباد گرفتیم که ایشان نیز پاسخی ندادند!

باتوجه به رشد روزافزون آمار کرونا، انتظار می رود که اگر مصوبه‌ای هم در راستای پیشگیری از این امر به تصویب می‌رسد، زودتر اجرایی شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92280
  • دیدگاه‌ها برای مصوبه‌ ی تجهیز تاکسی ها به کارتخوان که بعداز ماه‌ها تأخیر، نیمه تمام رها شد! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.