• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

مشکل کم آبی در شهر همدان موقتی است/افتتاح۵۰۰ پروژه در سطح استان، همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 162926
  • 01 شهریور 1401 - 8:45
مشکل کم آبی در شهر همدان موقتی است/افتتاح۵۰۰ پروژه در سطح استان، همزمان با هفته دولت

حسن رضانیا اظهار کرد: در روزهای اخیر، شاهد مشکل تامین آب در شهر همدان بودیم که، ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان، تقاضامندیم مثل همیشه با صبوری و همراهی بیشتر، کمک کنند تا مشکل تامین آب هرچه سریع‌تر حل شود. به گزارش عصرهمدان؛ حسن رضانیا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارد ی همدان ضمن حضور […]

حسن رضانیا اظهار کرد: در روزهای اخیر، شاهد مشکل تامین آب در شهر همدان بودیم که، ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان، تقاضامندیم مثل همیشه با صبوری و همراهی بیشتر، کمک کنند تا مشکل تامین آب هرچه سریع‌تر حل شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حسن رضانیا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارد ی همدان ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز همدان، به مشکل کم‌آبی و پروژه‌ آبرسانی به شهر همدان پرداخت و گفت: پروژه انتقال آب به همدان، از سال ۸۳ با سفر رهبر معظم انقلاب به همدان تصویب شد و قرار بود تا سال ۱۳۹۰ به بهره‌برادری برسد؛ اما به دلایل مختلفی دولت‌ها و مدیران قبلی، نتوانستند این پروژه را به اتمام برسانند.

وی افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم، پروژه آب‌رسانی به مردم شهر همدان، به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار در دستور‌کار جدی قرار گرفت. با پیگیری‌های انجام شده توسط استاندارد همدان و به دستور رئیس محترم جمهور، اعتبار ویژه‌ای برای این کار اختصاص یافته است.

رضانیا ادامه داد: طی چندماه اخیر، وزارت نیرو با هدایت وزیر محترم، اقدامات خوبی در جهت پیشبرد پروژه آبرسانی به شهر همدان انجام داده‌ که با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست. استاندارد همدان همه ظرفیت‌های استان را برای انجام هرچه‌ سریع‌تر پروژه آبرسانی به همدان، به کار گرفته‌اند و تقریبا در‌ مراحل پایانی کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان تاکید کرد: با توجه به بازدیدی که شنبه این هفته توسط وزیر محترم نیرو، از پروژه آبرسانی به شهر همدان صورت گرفت، مقرر شد که طی چند هفته آینده، فاز اول این پروژه تکمیل خواهد شد. در روزهای اخیر، شاهد مشکل تامین آب در شهر همدان بودیم که، ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان، تقاضامندیم مثل همیشه با صبوری و همراهی بیشتر، کمک کنند تا مشکل تامین آب هرچه سریع‌تر حل شود.

رضانیا در ادامه به برنامه‌های استاندارد ی در هفته دولت پرداخت و گفت: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در‌ مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بی‌شک، راه دولت انقلابی و نظام اسلامی ما، همانا ادامه دادن راه شهدا است، تصریح کرد: همه می‌دانند که حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس محترم جمهور، در شرایط سخت و دشورای دولت را به دست گرفت. دولت سیزدهم در یک‌سال گذشته با هدایت آیت‌الله رئیسی، اقدامات و کارهای بسیار خوبی انجام داده است. آنچه در هفته دولت به آن توجه داریم، انعکاس دستاوردها و نتایج یکساله‌ی عملی دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان عنوان کرد: بی‌شک هر دولتی در یک‌سال اولِ شروع به کار، با مسائل ‌ و مشکلاتی که از دولت قبل به‌جا مانده، درگیر است؛ اما دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات توانسته اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

وی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا، روزانه، بیش از ۷۰۰الی ۸۰۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دادند، اما با همت بلند دولت سیزدهم این وضعیت پشت سر گذاشته شد و مرگ و میر به کمترین میزان خود رسید.

رضانیا تاکید کرد: هفته دولت از چهارشنبه ۲شهریور ماه آغاز می‌شود که در این هفته اقدامات و خدمات صادقانه دولت اطلاع‌رسانی می‌شود. در هفته دولت، بالغ بر ۵۰۰ پروژه با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد‌تومان در سطح استان، برای افتتاح خواهیم داشت. پروژه‌های در حوزه آموزش و پرورش وجود دارند که با حضور وزیر آموزش و پرورش در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های مختلف، در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام شده که نشان می‌دهد دولت در این زمینه ها غافل نبوده است.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات مهم دولت، در حوزه فرهنگی و اجتماعی، توجه به آسیب‌های اجتماعی و تلاش در راستای حل آن‌ها است، تاکید کرد: آسیب‌های اجتماعی تک علتی نیستند، آسیب‌ها و مسائلی همچون اعتیاد و حاشیه‌نشینی و… در استان همدان وجود دارند که تا کنون برنامه‌های خوبی در راستای حل آن‌ها در نظر گرفته شده است.

رضا نیا یکی از علت‌های اصلی بروز آسیب‌های اجتماعی را فاصله افتادن بین مسجد و جامعه دانست و گفت: ضرورت دارد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، به سمت مسجد حرکت کنیم. پیش‌ران‌های فرهنگی و ظرفیت مساجد استان، می‌توانند خیلی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش بدهیم. مسجدِ فعال، پویا و زنده می‌تواند طلاق، اعتیاد، و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر را کاهش دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162926
  • دیدگاه‌ها برای مشکل کم آبی در شهر همدان موقتی است/افتتاح۵۰۰ پروژه در سطح استان، همزمان با هفته دولت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.