• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

مشکل مسکن اقشار فرودست لاینحل باقی مانده است/ لزوم نظارت بر ساماندهی اجاره مسکن

  • کد خبر : 153719
  • 07 خرداد 1401 - 12:07
مشکل مسکن اقشار فرودست لاینحل باقی مانده است/ لزوم نظارت بر ساماندهی اجاره مسکن

قیمت مسکن استیجاری طی یک سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است، به این معنا که خانه‌ای که هزینه رهن آن در سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان بوده، اکنون به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. به گزارش عصر همدان؛ استان همدان در سال گذشته رتبه دوم را در افزایش اجاره بها و مسکن داشت و […]

قیمت مسکن استیجاری طی یک سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است، به این معنا که خانه‌ای که هزینه رهن آن در سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان بوده، اکنون به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش عصر همدان؛ استان همدان در سال گذشته رتبه دوم را در افزایش اجاره بها و مسکن داشت و گویا امسال نیز قصد دارد رتبه های اول را به خود اختصاص دهد.

خانجانی دادستان استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دستور العمل کشوری لازم الاجراست و در اولین فرصت جلسه ای برای نظارت خواهیم داشت.

احمد شانیان رئیس صنعت و معدن همدان به خبرنگار ما گفت: به دنبال تشکیل جلسه ای با فرماندار و مسئولان استانی هستیم تا سقف افزایش اجاره بها را تعیین کنیم.
جمالی رئیس اتحادیه املاک گفت: هنوز دستور العملی از سوی صنعت و معدن ابلاغ نشده است.

مسئولان ارشد استانی باید بدانند مهمترین رکن اساسی جامعه که خانواده است در معرض از هم پاشی قرار گرفته است و باید تصمیم والفور و سریع برای مستاجرین گرفته و به شدت نظارت اعمال شود نه اینکه به تشکیل جلسات موکول کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153719
  • دیدگاه‌ها برای مشکل مسکن اقشار فرودست لاینحل باقی مانده است/ لزوم نظارت بر ساماندهی اجاره مسکن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.