• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

مسکن مهر جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد

  • کد خبر : 126655
  • 08 شهریور 1400 - 18:39
مسکن مهر جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد

حسین فیض اللهی اظهار کرد: مسکن مهر شهر بهار جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد همان خدماتی که در سطح شهر انجام می شود در این منطقه هم باید انجام شود. حسین فیض اللهی، رئیس شورای اسلامی شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در رابطه با مشکلات اهالی مسکن مهر […]

حسین فیض اللهی اظهار کرد: مسکن مهر شهر بهار جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد همان خدماتی که در سطح شهر انجام می شود در این منطقه هم باید انجام شود.

حسین فیض اللهی، رئیس شورای اسلامی شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در رابطه با مشکلات اهالی مسکن مهر شهر بهار اظهارکرد: مسکن مهر جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد همان خدماتی که در سطح شهر انجام میشود در این منطقه هم باید انجام شود.

حسین فیض اللهی گفت: با توجه به پیام ها و تقاضای اهالی در همین راستا اقداماتی در دست اقدام است که بزودی با توجه به استقرار شهردار جدید انجام میگیرد.

فیض اللهی در خصوص مشکلات نانوایی و بحث کیفیت نان گفت: با توجه به بازرسی ها و سرکشی های که از طرف اداره صمت در کل شهرستان در حال برگزاری است حتما پیگیری های لازم را مبذول میدارند و امیدواریم که باعث رضایت اهالی گردد، همچنین با توجه به گلایه های اهالی از سوپر مارکت مستقر در این منطقه افزود: در مورد گرانی و قیمت اجناس سوپرمارکت، اهالی و ساکنین باید با تعزیرات و اتحادیه ارتباط داشته باشند و گرانی را اطلاع بدهند و ما هم به عنوان نماینده مردم این موضوع را به مسئولین انتقال میدهیم.

وی در ادامه حل مشکل نانوایی و سوپری اضافه کرد: تلاش برای استقرار یک مرکز نانوایی و سوپرمارکتی نیز در منطقه مسکن در حال بررسی است که با واگذاری زمین از طریق مزایده به بخش خصوصی توسط اداره راه و شهرسازی ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهار نیز در بحث عابر بانک نیز عنوان کرد: با توجه به ضوابط و قوانین بانک ها و نیاز به سپرده اولیه این مشکل نیز قابل حل میباشد وما نیز با روسای بانک مورد نظر رایزنی هایی خواهیم داشت تا بدون درخواست شرایط اولیه این اقدام را انجام دهند و بحث امنیت عابر بانک یکی از موارد مهمی است که حتما کسی باید آن را مد نظر داشت.

فیض اللهی در ادامه به اقداماتی در محوطه سازی در منطقه مسکن مهر که قول آن به اهالی داده شده اشاره کرد و عنوان کرد: محوطه بیرونی نیاز به پیاده رو سازی و موزاییک کردن دارد و همینطور که قول دادیم تا پاییز انجام خواهد شد و به محض استقرار شهردار جدید این اقدامات انجام خواهد شد و همچنین اضافه کرد:یکی از اقدامات مهمی که در دست اقدام داریم و مشکل این منطقه را به صورت اساسی حل میکند ارتباط دادن مسکن مهر به انتهای شهرک فرهنگیان است که طی توافق هایی که با مالکانی که در پشت زمینهای مسکن مهر هستند، صحبت هایی شده است که در صورت تفکیک، زمین ها آزاد شود و مسکن مهر از پشت به شهرک فرهنگیان وصل شود و رفت وآمد و تردد و ارتباط اهالی مسکن با شهرک فرهنگیان برای تهیه مایحتاج فراهم شود.

در پایان نیز عنوان کرد ما به عنوان خادم مردم تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با برطرف کردن مشکلات و مسائل شهرستان، بهاری آباد داشته باشیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126655
  • دیدگاه‌ها برای مسکن مهر جزئی از پیکره شهر است و نیاز به خدمات دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.