• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

مسابقات اسکیت سرعت در کبودراهنگ برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 46287
  • 10 بهمن 1398 - 11:37
مسابقات اسکیت سرعت در کبودراهنگ برگزار خواهد شد

سرپرست هیأت اسکیت استان همدان از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد. مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار عصر  همدان، از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این برنامه به همت کمیته اسکیت سرعت استان و در راستای اجرای […]

سرپرست هیأت اسکیت استان همدان از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار عصر  همدان، از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این برنامه به همت کمیته اسکیت سرعت استان و در راستای اجرای برنامه‌های تقویم ورزشی سال ۹۸ است.

وی با بیان اینکه  این مسابقات به میزبانی شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود، گفت: مسابقات در تمام رده‌های سنی به تفکیک دختران و پسران مطابق با شرایط و ضوابط شیوه نامه مسابقات داخل سالن، برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت اسکیت استان همدان بیان کرد: این دوره از مسابقات، نخستین انتخابی بازیکنان مستعد برای حضور در المپیاد کشوری تابستان سال ۹۹ است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات همچنین بازیکنان به منظور حضور در لیگ اسکیت سرعت سال ۹۹ انتخاب خواهند شد.

مجیدی در خصوص مهلت معرفی بازیکنان، تصریح کرد: بدون هیچ‌گونه تمدید زمانی، مربیان به منظور معرفی و ثبت‌نام بازیکنان باید حداکثر تا ۱۲ بهمن‌ ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات، یادآور شد: مسابقات ۱۸بهمن‌ماه، در دو بخش پیگیری خواهد شد که در بخش بانوان از ساعت ٩:٣٠ و در بخش آقایان از ۱۲:۳۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46287
  • دیدگاه‌ها برای مسابقات اسکیت سرعت در کبودراهنگ برگزار خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.