• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

مسئولان نسبت به نماز اول وقت حساس باشند

  • کد خبر : 87262
  • 14 مهر 1399 - 21:14
مسئولان نسبت به نماز اول وقت حساس باشند

آیت الله حبیب الله شعبانی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان نسبت به نماز اول وقت باید حساس باشند گفت: بزرگترین کار فرهنگی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد مسئله نماز است. به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر […]

آیت الله حبیب الله شعبانی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان نسبت به نماز اول وقت باید حساس باشند گفت: بزرگترین کار فرهنگی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد مسئله نماز است.

به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر استان در حوزه نماز گفت: توجه به نماز زمینه ساز حذف فحشا و منکر از جامعه است.

شعبانی عنوان کرد: وجود مشکل در ساختارهای مختلف جامعه، از ویژگی‌های جامعه‌ای است که نماز در آن تضییع می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه باید بزرگترین منکر را انجام نشدن کار ارباب رجوع در ادارات دانست افزود: بزرگترین کار فرهنگی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد مسئله نماز است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان نسبت به نماز اول وقت باید حساس باشند گفت: امام علی(ع) در تقسیم بیت المال حتی نسبت به یک خرما له شده در ته بیت المال نیز حساس بودند و از تضییع آن جلوگیری می‌کردند.

وی در پایان تاکید کرد: از دستگاه‌های فرهنگی انتظار بیشتری برای توجه به مسئله نماز وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87262
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان نسبت به نماز اول وقت حساس باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.