• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

فرآیند صدور مجوزها تسریع شود/لزوم اعتماد واقعی مسئولین به نخبگان

  • کد خبر : 155682
  • 26 خرداد 1401 - 8:52
فرآیند صدور مجوزها تسریع شود/لزوم اعتماد واقعی مسئولین به نخبگان

 نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مجموعه دولت در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیش قدم شود، گفت: لازم است که دولت به جوانان و نخبگان به معنای واقعی کلمه اعتماد کند تا ان‌شاءالله شاهد توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان باشیم. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله […]

 نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مجموعه دولت در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیش قدم شود، گفت: لازم است که دولت به جوانان و نخبگان به معنای واقعی کلمه اعتماد کند تا ان‌شاءالله شاهد توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان باشیم.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر روز گذشته به همراه دکتر خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، از نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد.

امام جمعه همدان در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و حمایت‌های پارک و علم و فناوری از نخبگان استان، اظهار داشت: علیرغم وجود تعداد بالای شرکت‌های فناور در استان، اما متاسفانه آمار شرکت‌هایی که دانش بنیان هستند و مجوز دانش بنیان دارند، در استان اندک است.

وی افزود: با توجه به شعار سال این انتظار از مسئولان و متولیان امر می‌رود که فرآیند صدور مجوزها در عرصه دانش بنیان‌ها را سرعت ببخشند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر لزوم حمایت دولت و نهادهای مرتبط از جامعه نخبگانی و شرکت‌های دانش بنیان، یادآور شد: هم در عرصه حمایت‌های مالی و تسهیلاتی و هم در عرصه همکاری‌های تجاری لازم است تا حمایت‌های لازم از جامعه نخبگان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه دولت در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیش قدم شود، خاطر نشان کرد: لازم است که دولت به جوانان و نخبگان به معنای واقعی کلمه اعتماد کند تا ان‌شاءالله شاهد توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155682
  • دیدگاه‌ها برای فرآیند صدور مجوزها تسریع شود/لزوم اعتماد واقعی مسئولین به نخبگان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.