• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

مردم مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس با جان و اکنون با مالشان جهاد می کنند

  • کد خبر : 100417
  • 29 دی 1399 - 12:52
مردم مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس با جان و اکنون با مالشان جهاد می کنند

سرهنگ عزتی با اشاره به اهمیت جهاد گفت: مسجد امیرالمومنین همدان با ۷۲ شهید والا مقام همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است. این مردم در دوران دفاع مقدس از جانشان و الان از مالشان گذشتند و در راه خدا جهاد کردند. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام جوادی، امام جماعت مسجد امیرالمومنین همدان در چهارمین […]

سرهنگ عزتی با اشاره به اهمیت جهاد گفت: مسجد امیرالمومنین همدان با ۷۲ شهید والا مقام همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است. این مردم در دوران دفاع مقدس از جانشان و الان از مالشان گذشتند و در راه خدا جهاد کردند.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام جوادی، امام جماعت مسجد امیرالمومنین همدان در چهارمین دوره کمک مومنانه بسیج پیشکسوتان گفت: مردم مسلمان ما مردمی الهی و طبق آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) در دوران زندگی خویش هم جهاد در راه خدا کردند و هم با مالشان این جهاد را پیگیری نمودند و در دفاع مقدس و دفاع از حرم و همچنین دفاع از سلامت بسیاری در راه خدا شهید شدند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی مصداق آیات جهادی فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِم هستند که از جان و مال خود در راه خدا گذشتند.

جهاد در راه خدا با جان و دل

همچنین سرهنگ پاسدار عزتی، رئیس بسیج پیشکسوتان استان همدان در چهارمین دوره کمک مومنانه بسیج پیشکسوتان گفت: مردم مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس با جان و اکنون با مالشان جهاد می کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز هموطنان به کمک های نو دوستانه و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به هموطنان آسیب دیده از کرونا این رزمایش بزرگ به همت بسیج پیشکسوتان، جمعیت هلال اهمر، اداره اوقاف همدان و خیرین مسجد امیرالمونین صورت پذیرفته است.

رئیس بسیج پیشکسوتان استان همدان افزود: این بسته های کمک معیشتی به تعداد ۱۶۰ بسته و ارزش تقریبی ۶۴ میلیون تومان و شامل ۸ قلم جنس از قبیل برنج، روغن، تن ماهی، حبوبات، قند و چای و ماکارونی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین معسرین همدان توزیع می شود.

عکس:میلاد طهماسبی

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100417
  • دیدگاه‌ها برای مردم مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس با جان و اکنون با مالشان جهاد می کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.