• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
عضو‌ شورای راهبردی مؤسسه امیربیان‌:

مردم ما شگفت‌انگیزند

  • کد خبر : 210725
  • 17 بهمن 1402 - 19:10
مردم ما شگفت‌انگیزند
عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر‌بیان کشورگفت: ما در کشور شگفتی‌هایی داریم که نسبت به آنها خیلی اطلاع و اشرافی نداشته، و جالب است هر دهه که جلوتر رفته‌ایم، شگفت‌انگیزتر شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام محمد هادی صالح‌پرور بعدازظهر امروز در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان با بیان اینکه مردم ما شگفت‌انگیز هستند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها به این نکته تاکید کرده‌اند که مردم ما را هیچ‌کس به اندازه امام خمینی نشناخته است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها مردم ما را بخوبی نشناخته، ملتی که خود را بشناسد هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد.

عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر‌بیان کشور با اشاره به موفقیت امام خمینی در محبوبیت دلها، عنوان کرد: امام مردم را بدون هیچ کلیشه‌ای دوست داشت و این یکی از رازهای موفقیت بی‌نظیر او بود.

حجت‌الاسلام محمد هادی صالح‌پرور بیان کرد: اگر چنانچه مردم را دوست داشته باشیم حرفمان اثرگذار بوده و برای پیش‌برد اهدافمان نیاز به هیچ استدلالی نداشته و با این کار می‌توانیم به راحتی کار دین را جلو ببریم.

وی همچنین ادامه داد: ما شگفتی‌هایی داریم که نسبت به آنها خیلی اطلاع و اشرافی نداشته، و جالب است هر دهه که جلوتر رفته‌ایم، شگفت‌انگیزتر شده‌ایم.

عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر‌بیان کشور تاکید کرد: مردم کشور با وجود پردشمن‌ترین در دنیا، جزء مقاوم‌ترین افراد هستند.

حجت‌الاسلام صالح‌پرور با تاکید بر اینکه ما باید مداح این ملت باشیم، عنوان کرد: این کشور بالاترین آمار شرکت در دفاع مقدس داشته و بسیار پرشهید است و کیفیت عرفان و شهادت آنها در دنیا بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: این مردم جزء عاشق‌ترین و پرمحبت‌ترین ملت نسبت به اهل‌بیت‌علیهماالسلام بوده، ادامه داد: هیچ کشوری اینگونه به امامان معصوم(ع)، ارادت و محبت نداشته، حتی قشر پائین مذهبی کشور هم به ائمه اطهار علیهماالسلام عشق می‌ورزند.

عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر‌بیان کشور با تاکید بر اینکه در مقام تبیین باید تکلیف خودمان را مشخص کنیم، ابراز کرد: قدرتمندترین کشور در دنیا هستیم ، مرزهای ما به دوران هخامنشیان برگشته، این در حالی‌است که دشمنان این روزها را نمی‌خواستند.

حجت‌الاسلام صالح‌پرور با اشاره به اینکهامروز زن سالارترین دورانی است که تاریخ به خود دیده است، افزود: زنان در این کشور به برکت اسلام به آزادی واقعی رسیده‌‌اند.

وی همچنین ادامه داد: اگر در موضوع بدحجابی و برخی رفتارها ناراحت هستیم بخاطر این است که توقع ما خیلی بالا رفته و این هم نشانه‌ای از تدیّن بالای مردم است. بنابراین راهبرد اصلی موفقیّت در زمینه رعایت حجاب و عفاف خدمت به مردم و جهاد تبیین است.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210725
  • دیدگاه‌ها برای مردم ما شگفت‌انگیزند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.