• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

مرخصی یک هزار و ۶۰۰ زندانی در نوروز

  • کد خبر : 107686
  • 03 فروردین 1400 - 11:41
مرخصی یک هزار و ۶۰۰ زندانی در نوروز

حسن خانجانی از مرخصی یک هزار و ۶۰۰ زندانی در ایام نوروز خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: یک هزار و ۶۰۰ زندانی در این استان به مرخصی نوروزی رفتند و تعدادی هم آزاد شدند. وی افزود: بخشنامه محدودی برای مرخصی زندانیان ابلاغ شده بود که […]

حسن خانجانی از مرخصی یک هزار و ۶۰۰ زندانی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: یک هزار و ۶۰۰ زندانی در این استان به مرخصی نوروزی رفتند و تعدادی هم آزاد شدند.

وی افزود: بخشنامه محدودی برای مرخصی زندانیان ابلاغ شده بود که دادستانی #همدان فراتر از بخشنامه اقدام به ارایه مرخصی به زندانیان کرد.

خانجانی اضافه کرد: همه زندانیانی که نسبت به تامین وثیقه، کفالت و ضامن اقدام کردند به مرخصی رفتند حتی در روز جمعه پایان سال با حضور شخصی در زندان، زمینه مرخصی افراد دارای وثیقه فراهم شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان اظهار کرد: زندانیان با توجه به نوع جرائم بین یک تا ۲ هفته یا ۱۰ روز به مرخصی نوروزی رفتند و به دنبال حضور در زندان ۹ تن از زندانیانی که ۲ تا سه ماه از محکومیتشان باقی مانده بود اما مسئولان زندان از آنها رضایت داشتند به طور کامل آزاد شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107686
  • دیدگاه‌ها برای مرخصی یک هزار و ۶۰۰ زندانی در نوروز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.