• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

مدیر کل غیربومی راه و شهرسازی همدان منصوب شد

  • کد خبر : 36035
  • 16 آذر 1398 - 13:45
مدیر کل غیربومی راه و شهرسازی همدان منصوب شد

امروز آیین معارفه مدیر کل غیربومی اداره راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و منبع انسانی استان همدان برگزار شد. در این آیین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های […]

امروز آیین معارفه مدیر کل غیربومی اداره راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و منبع انسانی استان همدان برگزار شد.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های حسن ربانی‌ارشد مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی  معرفی شد.

گفتنی است پیش از این در سوابق کاری مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان همدان وی در ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۹۷ به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شده بود.

انتصاب یکی دیگر از مدیران غیربومی در استان همچنان مشکلی است که مسئولان ارشد استان هیچگاه به آن توجه نکرده و نمی‌کنند چراکه یکی از لازمه‌های ایجاد توسعه در استان استفاده از نیروهای کارآمد بومی در هر منطقه است.

براساس اعتقاد بسیاری از کارشناسان آشنایی کامل یک مدیر از وضعیت جغرافیایی یک منطقه از اصول و شرایط مهارت مدیر شایسته و مناسب است که با استفاده از نیروهای بومی می‌تواند در هر استان شکل بگیرد.

احداث ۹ هزار واحد مسکونی در همدان

در این مراسم که علاوه بر مسئولان استان و ادارات مختلف مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی نیز حضور داشت وی در خصوص آغاز نامنویسی متقاضیان طرح مسکن ملی در استان همدان با وجود طرح‌های ناتمام مسکن مهر در کشور گفت: در این طرح ۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان احداث می‌شود.

مهدی عبوری با تاکید بر اینکه همدان با پیشینه فرهنگی خوبی که دارد در قطب گردشگری کشور ظرفیت بالایی را می‌تواند از آن خود کند، افزود: با توسعه صنعت گردشگری در استان از دغدغه اشتغال جوانان کاسته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری نیاز به ایجاد و زیرساخت حمل و نقل هستیم، ادامه داد: امروز همدان دارای فرودگاهی طراز اول در غرب کشور است اما از پروازهای این فرودگاه استقبال نمی‌شود.

وی در خصوص توسعه راه ریلی در چند سال گذشته در همدان نیز خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت قطار همدان استفاده نمی‌شود که نیازمند کار کارشناسی و همت مسئولان استان برای توسعه و استفاده کامل از راه‌های ارتباطی ایجاد شده در استان است.

عبوری با بیان اینکه ایستگاه کنونی راه‌آهن همدان با هدف اتصال خطوط ریلی از همدان به سمت ملایر و سنندج و کرمانشاه پوشش غرب کشور به شبکه ریلی ساخته شده است بیان کرد: در طرحی جدید ایستگاه راه آهن همدان به طول ۱۲ کیلومتر قرار است به داخل شهر همدان منتقل شود.

وی با تاکید بر این مهم که توسعه قطار همدان می‌تواند در انتقال سریع و راحت زائران اربعین نقش مهمی داشته باشد، تصریح کرد: مسئولان استان باید برای تکمیل این قطار در استان همدان اهتمام ویژه داشته باشند.

حال با گزینش یک مدیر غیربومی دیگر در استان باید دید آینده زیرساخت و توسعه شبکه راه استان که نقش موثری در شکوفایی صنعت توریسم در همدان دارد چگونه می‌خواهد به روزهای طلایی برسد.

ما نیز امیدواریم مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان با برنامه ای مدون و منسجم به فکر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان باشد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36035
  • دیدگاه‌ها برای مدیر کل غیربومی راه و شهرسازی همدان منصوب شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.