• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مدیریت ارشد اجرایی همدان نیازمند چهره‌ای ملی است

  • کد خبر : 126422
  • 06 شهریور 1400 - 20:35
مدیریت ارشد اجرایی همدان نیازمند چهره‌ای ملی است

همدان به دلیل جایگاه تثبیت شده در تاریخ منطقه و جهان، اثرگذاری گسترده در تاریخ انقلاب اسلامی نیازمند مدیریت ارشد اجرایی در سطح ملی ،چهره ای راهبردی و بومی است. به گزارش عصرهمدان به نقل از مهر؛ انتخاب مسئول در جمهوری اسلامی ایران با توجه به ساختار اعتقادی و مکتبی نظام در هر دوره و […]

همدان به دلیل جایگاه تثبیت شده در تاریخ منطقه و جهان، اثرگذاری گسترده در تاریخ انقلاب اسلامی نیازمند مدیریت ارشد اجرایی در سطح ملی ،چهره ای راهبردی و بومی است.

به گزارش عصرهمدان به نقل از مهر؛ انتخاب مسئول در جمهوری اسلامی ایران با توجه به ساختار اعتقادی و مکتبی نظام در هر دوره و جایگاهی الزاماً باید تابع ویژگی‌های منحصر به فرد باشد.

علاوه بر این هر نقطه از سرزمین سربلند ایران دارای ساختار فرهنگی و اجتماعی خاص با سابقه تمدنی ویژه است که رعایت چهارچوبهای مختص آن ویژگی باید در انتخاب مدیران لحاظ شود.

همدان به عنوان شهری که از آن با نام نخستین مدنیت و تمدن سکنی گزینی در کهن سرزمین ایران یاد می‌شود در دوره‌های مختلف دارای برجستگی‌ها و کارکردها اثرگذار بر روند شکل گیری رویدادهای اجتماعی و سیاسی بوده است و لازمه مدیریت در چنین منطقه‌ای داشتن ویژگی‌های بارزی چون مردم داری، مردم سالاری واقعی و دید راهبردی است.

مردم همدان در تاریخ معاصر ایران همچون سایر دوره‌های تاریخی و در وقایع مهمی نظیر نهضت توتون و تنباکو، نهضت مشروطه، نهضت‌های نفت، پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس دارای نقشی برجسته بوده‌اند.

تعابیر مکرر رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر در خصوص همدان و شهدای آن نظیر عبارت یاران حسین (ع) علامت و مهر درخشانی بر پیشانی این سرزمین و مردم دارای اصالت و عاشق اهل بیت است.

اینک و پس از تشکیل دولت مردمی رئیسی برای شکل گیری ایران قوی همدان همچون سایر نقاط کشور در آستانه یک انتخاب مهم و اثرگذار برای سکان مدیریت ارشد اجرایی استان به عنوان مهمترین مدیریت سطح اول استان است.

همگان بر این نقطه معترفند که همدان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های عظیم، در سالهای گذشته هرگز نتوانسته است به جایگاه واقعی خود در مؤلفه‌های پیشرفت و عدالت دست پیدا کند.

ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران سالهای همدان گذشته و ارج نهادن به همت آنان، اما باید گفت حضور پر تکرار مدیران غیربومی و البته ناهمتراز با جایگاه همدان، کشمکش‌های بیهوده سیاسی جریانات منفعت طلب و حضور مدیران بعضاً پروازی با دید غیر خدمتی و قدرت طلبانه موجب شده است همدان از جایگاه واقعی خود بسیار فاصله بگیرد.

اینک و در آستانه انتخاب مدیران ارشد اجرایی توسط دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی آنچه که بر همگان روشن شده است آن است که همدان به دلیل جایگاه تثبیت شده در تاریخ منطقه و جهان به عنوان نخستین پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و اثرگذاری گسترده تاریخ انقلاب اسلامی نیازمندی مدیریت ارشد اجرایی در سطح ملی، چهره‌ای راهبردی و البته بومی است.

همدان نیازمند مدیری است که با نگاهی جدید، ملی و آینده پژوهانه مشکلات آن را شناخته باشد و با استفاده از ظرفیت‌های ملی خود این خطه عاشق اهل بیت را به جایگاه واقعی خود نزدیک کند.

حضور چهره ملی که بومی باشد و انقلابی بودن، استفاده از ظرفیت‌های جوان، پاکدست و ضد فساد بودن را در کارنامه خود داشته باشد؛ در مدیریت ارشد استان علاوه بر اینکه وضعیت استان را ارتقا خواهد داد، خواهد توانست اختلاف نظرهای طبیعی در میان جریان‌های انقلابی و مردمی استان را بر محوریت فردی اثرگذار و ملی به اتفاق نظری کارآمد تبدیل کند.

انتهای پبام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126422
  • دیدگاه‌ها برای مدیریت ارشد اجرایی همدان نیازمند چهره‌ای ملی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.