• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

مدعیان حقوق زنان و کودکان، مافیای قاچاق و عیاشی اند/ الگوبرادری از زندگی غربی خوشبختی زن را فراهم نمی کند

  • کد خبر : 68206
  • 08 خرداد 1399 - 8:46
مدعیان حقوق زنان و کودکان، مافیای قاچاق و عیاشی اند/ الگوبرادری از زندگی غربی خوشبختی زن را فراهم نمی کند

ناصر صفری افلاکی با بیان اینکه کسانی که دختران ایرانی را می فروشند و تجارتخانه درست کردند مافیای قاچاق و عیاشی اند، گفت: چندی پیش که سرشبکه باند قاچاق دختران ایرانی دستگیر شد مدعیان حقوق زنان سکوت کردند اما الان صدایشان درآمده است. کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه […]

ناصر صفری افلاکی با بیان اینکه کسانی که دختران ایرانی را می فروشند و تجارتخانه درست کردند مافیای قاچاق و عیاشی اند، گفت: چندی پیش که سرشبکه باند قاچاق دختران ایرانی دستگیر شد مدعیان حقوق زنان سکوت کردند اما الان صدایشان درآمده است.

کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه قتل دختر نوجوان ۱۳ ساله توسط پدرش باعث تاسف هر انسانی است اظهار کرد: آدم از این رخداد متاسف می شود اما برخی افراد از این وقایع پیراهن عثمان درست می کنند و قصد دارند این موضوع را یک مشکل رایج در جمهوری اسلامی نشان دهند.

وی افزود: باید دید در دل خانواده چه آسیبی به دختر وارد شده بود که دل به فردی خارج از محیط خانواده بسته و از محیط خانواده جدا شد.

صفری افلاکی با تاکید براینکه از چنین مشکلات در همه جوامع بشری چه در گذشته و چه حال وجود دارد، تصریح کرد: حفظ شخصیت و هویت زن و دختر مهم است، اینکه عده ای به اسم حقوق کودک و زن بر سر جمهوری اسلامی فریاد می زنند که احکام و قوانین ضد فمنیست و حقوق کودک است تنها شعار حقوق بشر می دهند چراکه همان ها دختران ایرانی را به شیوخ عرب می فروشند.

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه کسانی که دختران ایرانی را می فروشند و تجارتخانه درست کردند مافیای قاچاق و عیاشی اند، گفت: چندی پیش که سرشبکه باند قاچاق دختران ایرانی دستگیر شد مدعیان حقوق زنان سکوت کردند اما الان صدایشان درآمده است.

وی با اشاره به اینکه پدر این دختر نوجوان ۱۳ ساله باید سزای اعمال خود را ببیند، افزود: برخی خانواده ها ادعای غیرت دارند اما دختران و زنان خود را به راحتی در جامعه رها می کنند.

صفری افلاکی در پایان خاطرنشان کرد: دخترانی که با همفکری خانواده هایشان و الگوبرادری از زندگی غربی و دوری از تمدن اسلام ارتباط با نامحرم و برهنگی را خوشبختی زن می دانند بدانند که به بیچارگی مبتلا شده اند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68206
  • دیدگاه‌ها برای مدعیان حقوق زنان و کودکان، مافیای قاچاق و عیاشی اند/ الگوبرادری از زندگی غربی خوشبختی زن را فراهم نمی کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.