• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
5

مدافع سلامتی که دست خود را از دست داد

  • کد خبر : 55713
  • 03 فروردین 1399 - 16:33
مدافع سلامتی که دست خود را از دست داد

مدافع سلامتی دست چپ خود را از دست داد تا ما سلامتی خود را از دست ندهیم. به گزارش عصر همدان؛ در لابه لای اخبار کرونا، خبرهای خوب و بد با هم منتشر می شوند. اخبار مبتلایان و فوت شدگان در کنار وحدت و وفاق و همدلی مردم و کادر پزشکی و پرستاران و گروه […]

مدافع سلامتی دست چپ خود را از دست داد تا ما سلامتی خود را از دست ندهیم.

به گزارش عصر همدان؛ در لابه لای اخبار کرونا، خبرهای خوب و بد با هم منتشر می شوند. اخبار مبتلایان و فوت شدگان در کنار وحدت و وفاق و همدلی مردم و کادر پزشکی و پرستاران و گروه های مختلف جهادی و جهادگران سلامت همه روزه منتشر می شوند.

در کنار این اخبار، خبر ایثار فرمانعلی زارعی مدافع و جهادگر سلامت از روستای سردارآباد کبودراهنگ از جمله خبرهایی بود که کمتر به آن پرداخته شد.

این مدافع سلامت دست چپ خود را از دست داد تا ما سلامتی خود را از دست ندهیم.

متاسفانه حین عملیات گندزدایی از روستا، دست چپ ایشان به گاردان تراکتور گیر می کند و دچار حادثه می شود. پس از انتقال به بیمارستان امام رضاع کبودراهنگ و اعزام به بیمارستان بعثت همدان، نهایتا دست ایشان به طور کامل قطع می شود.

اما انتظار می رود مسئولین اجرایی استان همدان همانگونه که قدرشناسی و حمایت خود را از همه جهادگران سلامت استان نشان داده اند، این مورد را نیز به صورت ویژه پیگیری نمایند.

بدون شک پیگیری و اعطای عنوان جانبازی سلامت توسط بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان، باعث دلگرمی و نشان دادن قدرشناسی نسبت به همه مدافعان و جهادگران حریم جمهوری اسلامی خواهد بود.

مردم دارالجهاد استان همدان و شهرستان کبودراهنگ قدردان زحمات همه مدافعان سلامت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55713
  • دیدگاه‌ها برای مدافع سلامتی که دست خود را از دست داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.