• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

مدافعین سلامت مزار نخبه ی شهید احمدرضا احدی را گلباران کردند+تصاویر

  • کد خبر : 86177
  • 07 مهر 1399 - 10:09
مدافعین سلامت مزار نخبه ی شهید احمدرضا احدی را گلباران کردند+تصاویر

آیین غبار روبی و تجدید میثاق با شهید والامقام و رتبه یک کنکور پزشکی، احمدرضا احدی توسط مدافعین سلامت در ملایر برگزار شد. به گزارش عصر همدان، به همت بسیج جامعه‌ی پزشکی ملایر و با حضور مدافعان سلامت و پرستاران ملایری مزار مطهرشهید نخبه پزشکی احمدرضا احدی گلباران شد. پرستاران ملایری که این روزها در حال […]

آیین غبار روبی و تجدید میثاق با شهید والامقام و رتبه یک کنکور پزشکی، احمدرضا احدی توسط مدافعین سلامت در ملایر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، به همت بسیج جامعه‌ی پزشکی ملایر و با حضور مدافعان سلامت و پرستاران ملایری مزار مطهرشهید نخبه پزشکی احمدرضا احدی گلباران شد.

پرستاران ملایری که این روزها در حال مبارزه با بیماری کووید ۱۹ هستند با همان لباس دفاع از سلامت مردم بر مزار شهید احدی حاضر شدند و با وی تجدید میثاق کردند.

پرستاران ملایری در این دیدار اذعان کردند که شهید احدی کسی است که اسم و رسمش به لباسِ سپیدِ پزشکان قداست بخشیده و مایه‌ی مباهات این قشر شده است.

آنان در این تجدید میثاق تاکید داشتند که اگر امروز احمدرضا در جمع ما بود همه‌ی توانش را برای مبارزه با کرونا به میدان می‌آورد و مثمر ثمر بود و امروز ما با تمام توان از مردم سلاتی مردم دفاع می کنیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86177
  • دیدگاه‌ها برای مدافعین سلامت مزار نخبه ی شهید احمدرضا احدی را گلباران کردند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.