• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

مدارس اسدآباد روزانه با ۵۰ درصد ظرفیت دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند

  • کد خبر : 82302
  • 13 شهریور 1399 - 11:19
مدارس اسدآباد روزانه با ۵۰ درصد ظرفیت دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند

حسین عسگری‌مهرور با اشاره به آمادگی مدارس اسدآباد برای بازگشایی با رعایت پروتکل بهداشتی، گفت: هر روز ۵۰ درصد دانش آموزان در مدارس حاضر شده و تحصیل می‌کنند و ۵۰ درصد دیگر در منزل از طریق شبکه شاد درس ها را فرا می‌گیرند. حسین عسگری‌مهرور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با […]

حسین عسگری‌مهرور با اشاره به آمادگی مدارس اسدآباد برای بازگشایی با رعایت پروتکل بهداشتی، گفت: هر روز ۵۰ درصد دانش آموزان در مدارس حاضر شده و تحصیل می‌کنند و ۵۰ درصد دیگر در منزل از طریق شبکه شاد درس ها را فرا می‌گیرند.

حسین عسگری‌مهرور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از آمادگی بازگشایی مدارس اسدآباد در ۱۵ شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: اگر وضعیت شهرستان به لحاظ کرونا زرد باشد، مدارس به صورت ۵۰ درصد ظرفیت خود، ادامه کار خواهند داد.

وی گفت: هر روز ۵۰ درصد دانش آموزان در مدارس حاضر شده و تحصیل می‌کنند و ۵۰ درصد دیگر در منزل از طریق شبکه شاد درس ها را فرا می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در خصوص بازگشایی مدارس روستایی نیز گفت: مدارس روستایی اگر زیر ۵۰ نفر هم باشد در وضعیت زرد کرونا نیز همانند وضعیت سفید، کلاس ها در آن به صورت عادی ادامه پیدا می کند.

وی یادآور شد: در مورد مدارس شبانه روزی پیشنهاد ما این بوده، با توجه به اینکه دانش آموزان از نقاط دور به مدرسه می آیند، یک هفته در میان با ظرفیت ۵۰ درصد حاضر و تحصیل کنند.

عسگری‌مهرور با بیان اینکه در این زمینه اولیا دانش آموزان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند، افزود: ما نهایت رعایت پروتکل بهداشتی را انجام خواهیم داد و والدین از سپردن فرزندانشان به مدارس اطمینان خاطر داشته باشند و برای حضور دانش آموزان در مدارس مشارکت جدی داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به تقویت شبکه شاد، گفت: روز پنجشنبه شبکه شاد جدید رونمایی می شود و قابلیتهای آن افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: طبق وعده مقامات وزارت ارتباطات، اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه فراهم خواهیم کرد و مردم نگران هزینه اینترنت نباشند.

عسگری‌مهرور در خصوص وعده وزیر آموزش و پرورش برای هر مدرسه یک تبلت نیز گفت: در زمینه قول مقامات برای تبلت ما نمی‌توانیم امار بدهیم و در این زمینه نیازمند کمک خیرین هستیم که با کمک آنان و شناسایی افراد نیازمند بتوانیم تبلت رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82302
  • دیدگاه‌ها برای مدارس اسدآباد روزانه با ۵۰ درصد ظرفیت دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.