• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

مخالفت صریح مفتح با جا به جایی آرامستان به امامزاده ناصر(ع) همسو با مردم/ پایان وعده فرماندار تویسرکان؛ کروکی جانمایی آرامستان هنوز به کارشناسان داده نشده!

  • کد خبر : 128029
  • 20 شهریور 1400 - 8:36
مخالفت صریح مفتح با جا به جایی آرامستان به امامزاده ناصر(ع) همسو با مردم/ پایان وعده فرماندار تویسرکان؛ کروکی جانمایی آرامستان هنوز به کارشناسان داده نشده!

نماینده مردم تویسرکان همسو با مردم مخالفت صریح خود با انتقال آرامستان به امامزاده ناصر(ع) را اعلام کرده و تأکید بر کار کارشناسانه دارد، این در حالی است که در آن سو وعده ۱۰ روزه فرماندار شهرستان به پایان رسیده و هنوز کروکی اصلی جانمایی آرامستان جدید شهر را به کارشناسان نداده اند. به گزارش […]

نماینده مردم تویسرکان همسو با مردم مخالفت صریح خود با انتقال آرامستان به امامزاده ناصر(ع) را اعلام کرده و تأکید بر کار کارشناسانه دارد، این در حالی است که در آن سو وعده ۱۰ روزه فرماندار شهرستان به پایان رسیده و هنوز کروکی اصلی جانمایی آرامستان جدید شهر را به کارشناسان نداده اند.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ این روزها دیگر مسئله شورای ششم شهر تویسرکان و چالش های جدید آن برکسی پوشیده نیست، از تأخیر بسیار در برگزاری مراسم تحلیف این شورا که پس از یک انتخابات با گستردگی تخلف بسیار و حذف یکی از اعضای این شورا به دلیل اثبات تخلف او برگزار شد تا چالش انتخاب سرپرست شهرداری و این روزها تصمیم بر بررسی حذف یا ماندن رئیس شورا به دلیل نام نویسی خارج از مهلت در انتخابات و درباره این چالش ها فرماندار تویسرکان نه تاکنون به همشهریانمان پاسخگو بوده و نه از آنان عذرخواهی کرده است.

وعده پشت وعده فرماندار تویسرکان و عمل بی عمل

برسیم به ماجرای پر چالش تعیین تکلیف آرامستان جدید تویسرکان که فرماندار بر جای مانده از دولت روحانی همچنان رویه آن دولت را ادامه می دهد، وعده پشت و وعده و عمل بی عمل! یکی دو سالی می شود که رسول حسینی فرماندار تویسرکان هرزچندگاهی پس از اعتراضات گسترده مردمی وعده یک ماهه، یک هفته و ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف نهایی جانمایی این آرامستان می دهد و آنچه تاکنون خروجی حرف او بوده؛ هیچ است.

پایان وعده فرماندار تویسرکان؛ کروکی جانمایی آرامستان هنوز به کارشناسان داده نشده!

آخرین وعده فرماندار این شهرستان باز می گردد به بازدید روز یازدهم شهریور جاری از تنها یکی دو محل اعلامی برای جانمایی آرامستان جدید، حسینی آن روز مدعی شده بود که ظرف ۱۰ روز آینده این مسئله تعیین تکلیف می شود، در حالی که پی از گذشت این مدت شنیده شده هنوز کروکی دقیق محل مورد نظر در امامزاده ناصر(ع) از سوی شهرداری به کارشناسان منابع آب داده نشده که آنان بروند و بررسی های خود را انجام دهند.

ناگفته نمانده که کروکی اولیه در حوالی آن امامزاده با دلایل کارشناسانه ترکاشوند مدیر آب منطقه ای شهرستان تویسرکان مبنی بر آلوده شدن آب شرب شهر به طور کلی رد شد.

چرا فرماندار و شورای شهر تویسرکان از یک مشاور آمایش سرزمین بهره نمی گیرند؟

آیا فرماندار و شورای شهر تویسرکان نمی توانند از یک مشاور آمایش سرزمین کمک بگیرند تا بیاید و مطابق با شاخصه های مختلفی که برای ساخت یک آرامستان نیاز است نظر علمی او را اصل قرار دهند؟

به گفته کارشناسان ساخت آرامستان جدید حداقل سه تا چهار سال زمان می برد، در این مدت نمی شود اجساد بر روی زمین بماند، بهتر است لااقل محل موقتی برای دفن متوفی ها اعلام شود تا مردگان هم سرگردان نشوند!

البته علی اشرف پیری عضو شورای شهرتویسرکان که سابقه ۲۰ ساله در دوره های مختلف شورا را داشته به شدت با بیان دلایل کارشناسانه با انتقال آرامستان به محوطه اطراف امامزاده ناصر(ع) مخالف است.

مخالفت صریح مفتح با جا به جایی آرامستان به امامزاده ناصر(ع) همسو با مردم

در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما گفت روز گذشته اعضای شورای شهر تویسرکان در دیداری مسئله آرامستان جدید را با بنده مطرح کردند و همان لحظه گفتم که انتقال آرامستان به امامزاده ناصر(ع) بر خلاف نظر مردم و کارشناسان است.

وی اظهار کرد: بسیاری از مردم تویسرکان به دلایل مختلف از جمله دسترسی نامناسب به محل اعلامی، آلوده شدن آب شرب شهر و تحمیل هزینه های بسیار برای ساخت این آرامستان در امامزاده ناصر(ع) بارها مخالفت های خود را به بنده اعلام کرده اند و بهتر است به خواسته مردم توجه شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: با این روند که در پیش گرفته اند، صلاح بر آن است آرامستان شهر در همان مکان روبروی آرامستان فعلی البته با تأکید بر رعایت ملاحظات کارشناسانه از جمله دیوارکشی و یا درختکاری اطراف محل ایجاد شود.

به گزارش عصرهمدان؛ مردم تویسرکان انتظار دارند تا مسئولان اجرایی و مدیریت شهری، کارهای خود را کارشناسانه پیش ببرند.مسئله ای که به نظر می رسد به دلیل عدم ارائه کروکی اصل محل آرامستان جدید تویسرکان به کارشناسان قرار است نادیده گرفته شود!

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128029
  • دیدگاه‌ها برای مخالفت صریح مفتح با جا به جایی آرامستان به امامزاده ناصر(ع) همسو با مردم/ پایان وعده فرماندار تویسرکان؛ کروکی جانمایی آرامستان هنوز به کارشناسان داده نشده! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.