• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

محمد‌علی محمدی سرپرست جدید فرمانداری همدان/افشار به دفتر روستایی و شوراهای استاندارد ی رفت!

  • کد خبر : 96269
  • 22 آذر 1399 - 10:07
محمد‌علی محمدی سرپرست جدید فرمانداری همدان/افشار به دفتر روستایی و شوراهای استاندارد ی رفت!

با حکم استاندارد همدان، محمد‌علی محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری همدان و حسین افشار به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استاندارد ی منصوب شدند. به گزارش عصر همدان، امروز در جلسه‌ای به ریاست سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان، معاونین و مدیران ستادی استاندارد ی، تعدادی از مدیران جدید در حوزه ستادی استاندارد ی و فرمانداری […]

با حکم استاندارد همدان، محمد‌علی محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری همدان و حسین افشار به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استاندارد ی منصوب شدند.

به گزارش عصر همدان، امروز در جلسه‌ای به ریاست سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان، معاونین و مدیران ستادی استاندارد ی، تعدادی از مدیران جدید در حوزه ستادی استاندارد ی و فرمانداری همدان منصوب شدند.

استاندارد همدان در این‌ جلسه گفت: عملکرد مدیران استان بر اساس برنامه عملیاتی تعریف شده است و همین باعث موفقیت های خوبی در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در جذب تسهیلات و اشتغالزایی یکی از سه استان برتر کشور است و در جشنواره شهید رجایی رتبه چهارم کشوری را کسب کرد‌، افزود: وحدت و همدلی، انسجام و هماهنگی مجموعه‌ها باعث شد که در جریانات و اتفاقات گذشته استان همدان عملکرد خوبی داشته است.

شاهرخی تاکید کرد: تغییرات مدیریتی با هدف مدیریت بهتر امور و انتصاب افراد بر اساس شایستگی و توانایی افراد است.

به گزارش عصر همدان؛ همچنین با حکم استاندارد همدان، حسین افشار به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استاندارد ی منصوب شد.

مهدی اخوان به عنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استاندارد ی و مجید درویشی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استاندارد ی همدان منصوب شد.

عزیز‌ا… یوسفی به عنوان مدیرکل دفتر فنی استاندارد ی، فاطمه حبیبی به عنوان معاون سیاسی و یزدان آزرمی به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری همدان
منصوب شدند.

لازم به ذکر است در اقدامی عجیب در آستانه پایان دولت، محمد‌علی محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96269
  • دیدگاه‌ها برای محمد‌علی محمدی سرپرست جدید فرمانداری همدان/افشار به دفتر روستایی و شوراهای استاندارد ی رفت! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.