• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
6
سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید تاکید کرد:

محرومیت‌زدایی هدف اصلی گروه جهادی

  • کد خبر : 204728
  • 28 آبان 1402 - 11:22
محرومیت‌زدایی هدف اصلی گروه جهادی
سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید با بیان اینکه اعضای این گروه جهادی فقط برای رضای خدا و برای رفع مشکل مردم تلاش می‌کنند گفت: محرومیت زدایی هدف اصلی گروه است و اقشار مختلفی از دانش‌آموز گرفته تا کارمند در این گروه فعال هستند.

حسین رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه هدف از تشکیل این گروه جهادی محرومیت زدایی بود گفت: در سال ۱۳۹۹ این گروه جهادی را به ثبت رساندیم و اقدامات جهادی را به صورت رسمی آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۵ نفر در سایت اطلس جهادی به عنوان اعضای این گروه جهادی عضو هستند افزود: اعضای گروه از اقشار مختلف جامعه همچون دانش‌آموز، دانشجو، کارمند و سایر مشاغل هستند.

سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید خاطرنشان کرد: همه اعضای گروه فقط و فقط برای رضای خداوند فعالیت جهادی دارند و کاملا صادقانه برای رفع مشکل مردم تلاش می‌کنند.

رمضانی با تأکید براینکه بیشتر فعالیت‌های عمرانی گروه در فصول تابستان و بهار است تصریح کرد: با توجه به تغییر فصل و بارش باران و یا حضور دانش‌آموزان در مدارس عملا نمی‌شود اقدامات عمرانی داشت به همین دلیل در فصل پاییز و زمستان بیشتر در برای تهیه بسته‌های معیشتی اقدام می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه ساخت خانه برای افراد نیازمند را با همکاری دیگر گروه‌ها انجام می‌دهند گفت: مرمت خانه محرومین، ایزوگام و رنگ خانه را در گروه خود انجام می‌دهیم اما برای ساخت یک بنا از مرحله اول باید از کمک دیگر گروه‌ها استفاده کرد.

سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید با اشاره به طرح شهید عجمیان افزود: این طرح مربوط به زیباسازی مدارس است که در فصل تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی در مدارس مناطق محروم یا روستاها اقدام به رنگ کردن دیوار مدارس و زیباسازی مدارس می‌کنیم.

رمضانی ادامه داد: امسال در قالب طرح شهید عجمیان ۶ مدرسه رنگ‌آمیزی و زیباسازی شد و برای مدارسی که آب‌خوری مناسبی نداشتند نیز اقدام به ساخت آب‌خوری مجهز کردیم.

وی یکی دیگر از اقدامات این گروه جهادی را توزیع لوازم‌التحریر عنوان کرد و گفت: قبل از آغاز سال تحصیلی امسال، ۱۲ خانوار شناسایی شد که یا بدسرپرست بودند و یا مادر سرپرست خانوار بود که توان تهیه لوازم التحریر نداشت به همین دلیل اقدام به تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر کردیم.

 

سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید با بیان اینکه معمولا برای اقدامات جهادی مبلغی پول توسط اعضای گروه جمع‌آوری می‌شود افزود: اگر این مبلغ به حد کافی نباشد با خیرین ارتباط گرفته می‌شود و سپس کار آغاز می‌شود.

رمضانی ادامه داد: شب عید گذشته تعدادی بسته‌ معیشتی توزیع کردیم و شب گذشته نیز با توجه به ولادت حضرت زینب(س) تعدادی بسته معیشتی شامل چای، روغن، برنج، رب، پنیر و ماکارانی تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ خانواده به صورت مستقیم تحت پوشش این گروه جهادی است تصریح کرد: تعدادی خانواده نیز توسط افراد معرفی می‌شوند و به صورت غیر مستقیم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 

سرپرست گروه جهادی شهید حاج سعید قهاری سعید در پایان با بیان یک خاطره گفت: زمانی که برای تعمیر و زیباسازی یک مدرسه در کبودرآهنگ رفته بودیم متوجه شدیم که دانش‌آموزان آن روستا در شرایط کرونا معلم نداشتند و از درس عقب افتاده‌اند؛ دانش‌آموزانی که عضو گروه ما هستند از دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی و تیزهوش هستند و به همین دلیل اقدام به تدریس دروس عقب افتاده دانش‌آموزان کردند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204728
  • دیدگاه‌ها برای محرومیت‌زدایی هدف اصلی گروه جهادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.