• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

مجوز جذب ۵۵ نیرو داریم اما بداخلاقی‌های مجازی مانع تدبیرمان می‌شود!

  • کد خبر : 194152
  • 29 مرداد 1402 - 10:22
مجوز جذب ۵۵ نیرو داریم اما بداخلاقی‌های مجازی مانع تدبیرمان می‌شود!
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سه ماه است که مجوز جذب ۵۵ نیرو گرفته شده، منتهی به دلیل بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هیچ تدبیری برای آن نداریم، گفت: این مجوز برای بکارگیری نیرو در قالب راننده، تایپ و اسکن، نیروی خدمات در جنسیت‌های مختلف است.

به گزارش عصر همدان؛ الهه عزتی روز گذشته در نشست خبری خود با خبرنگاران که با حضور معاونانش برگزار شد، از اخذ مجوز جذب ۵۵ نیرو در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و گفت: بعداز چندین ماه پیگیری، سه ماه است که مجوز جذب ۵۵ نیرو گرفته شده منتهی به دلیل بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هیچ تدبیری برای آن نداریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: قرار بود این ۵۵ نیرو در قالب راننده، تایپ و اسکن، نیروی خدمات در جنسیت‌های مختلف جذب شوند.

وی با بیان اینکه از سوی بنیاد لیست ۱۵ نفری از فرزندان ایثارگر و آزاده برای جذب برای ما ارسال کرده و البته روزانه هم چندین نفر برای کار به ما مراجعه می‌کنند، افزود: مجوز ۵۵ نفر جذب نیرو مجوز ۵۵ زندگی است که می‌تواند برای آنان درامد و به راه انداختن معیشتی برای خانواده‌هایشان باشد اما به دلیل این بداخلاقی‌های مجازی دست نگه‌داشتم.

عزتی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی، گفت: اینکه ما دارو در اختیار ایستگاه‌های صلواتی قرار بدهیم، این امکان نیست و متاسفانه‌ اعتبار و بودجه‌ای هنوز در این راستا‌ به ما نداده‌اند، البته ما همچنان همانند پارسال خدمات پزشکی رایگان به زائران حسینی در صورت مراجعه به بیمارستان حضرت قائم(عج) و درمانگاه شهر پالیز خواهیم داشت.

وی استعفای خود را رد کرد و گفت: استعفا نمی‌دهم و با قوت خدمت خواهم کرد، در این مدت هم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان جذب کرده‌ایم.

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه جذب ۸ نیروی خدماتی که مدارک آنان کمتر دیپلم و یا از کمتر آن بوده، مربوط به دوران آقای صالحی، رئیس سابق دانشکده است، گفت: آقای صالحی بر این معتقد بود که نمی‌شود از نیروی که فارغ‌التحصیلی دانشگاهی دارد، به عنوان نیروی خدمات استفاده کرد و درستش هم همین بود که طرفی که دانشگاه رفته و مدرک بالا دارد، دست به سیاه و سفید نمی‌زند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194152
  • دیدگاه‌ها برای مجوز جذب ۵۵ نیرو داریم اما بداخلاقی‌های مجازی مانع تدبیرمان می‌شود! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.