• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مجلس بعد از تعطیلات موضوع دروغ دختر آبی را پیگیری خواهد کرد

  • کد خبر : 20123
  • 23 شهریور 1398 - 10:18
مجلس بعد از تعطیلات موضوع دروغ دختر آبی را پیگیری خواهد کرد

دبیر هیأت رئیسه مجلس و نماینده اسدآباد در واکنش به موج خبر دروغ دختر آبی ، گفت: جلسه ای دراین زمینه هنوز شکل نگرفته و درحال حاضر در تعطیلات مجلس هستیم و قطعا” بعداز تعطیلات این مهم در کمیسیون تخصصی خود بررسی و بحث خواهد شد. اکبر رنجبرزاده، دبیر هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با […]

دبیر هیأت رئیسه مجلس و نماینده اسدآباد در واکنش به موج خبر دروغ دختر آبی ، گفت: جلسه ای دراین زمینه هنوز شکل نگرفته و درحال حاضر در تعطیلات مجلس هستیم و قطعا” بعداز تعطیلات این مهم در کمیسیون تخصصی خود بررسی و بحث خواهد شد.

اکبر رنجبرزاده، دبیر هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در واکنش به موج خبر دروغ دختر آبی و جریان معاند در تداوم موج این شایعه و همچنین اظهارنظر برخی از نمایندگان از جمله مطهری، اظهار کرد: ممکن است اتفاقاتی در سطح کشور رخ دهد که حواشی داشته باشد و اگر این حواشی سمت و سوی سیاسی و عمدی به خود بگیرد و با نگاه تخریب و تضعیف و ایجاد ذهنیت برای جامعه باشد، طبیعتا باید از مجاری قانونی پیگیری ومشخص شود که با چه نیاتی صحبت می‌کنند و حرف های پراکنی می‌کنند که ممکن است واقعیت نداشته باشد.

وی گفت: خانواد سحر خدایاری اذعان دارند که دخترشان مشکلات قبلی داشته و چندبار اقدام به خودکشی کرده است و از نظر روانشناسی و علمی این فرد به مراتب بیشتر در معرض تکرار بعدی است و حتما باید تحت نظر روانپزشک قرار بگیرد و به نظر بنده باید همه مسایل باید مورد ارزیایی قرار بگیرد و بعد قضاوت شود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: اینکه ما نسبت به این مسائل سریع واکنش نشان دهیم به صلاح نیست و ضمن اینکه جامعه زنان هم جایگاه ویژه خود را دارند و قابل تکریم هستند، حتما کسی منکر این نیست که زنان هم در چهارچوب مقررات و قانون شرع مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی حقوق آنها باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: زنان جایگاه ویژه دارند و بر کسی پوشیده نیست و حتما مجلس هم مدافع این هست؛ قطعا هیچ کسی هم مخالفتی بااین جریان ندارد، اما اینکه بخواهیم ذهنیتی ایجاد کنیم و مسئله پیش آمده را اینقدر رنگ و بو و لعاب سیاسی بزنیم که عده ای را تخریب کنیم مورد قابل دفاعی نیست و باید مورد ارزیابی قرار گیرد .

رنجبرزاده تصریح کرد: ضمن اینکه ما به جایگاه زنان احترام می‌گذاریم و باید حق و حقوقشان در اجتماع رعایت شود، بابد مراقبت کنیم که با کلام و رفتار و اقداماتمان کسی آسیب نبیند و فرق نمی‌کند چه خانم باشد، چه اقا ،

وی تاکید کرد: حق و حقوق همه مردم باید مدنظر همه مسیولان چه دستگاه قضا، چه مجلس قرار بگیرد و هر کسی هم بخواهد حقوق دیگری را نادیده بگیرد باید با او برخورد شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: اینکه برخی بخواهند بااین مسایل جایگاه نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و تسویه حسابهای سیاسی داشته باشند، قابل دفاع نیست.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تعطیلات مجلس را داریم، افزود: ما درحوزه انتخابیه هستیم و جلسه ای دراین زمینه هنوز شکل نگرفته و قطعا بعدازشروع بکار مجلس حتما در کمیسیون تخصصی خود مورد بحث قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=20123
  • دیدگاه‌ها برای مجلس بعد از تعطیلات موضوع دروغ دختر آبی را پیگیری خواهد کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.