• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

مجتمع نیمه کاره فرهنگی، تبلیغی شهرستان بهار به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است

  • کد خبر : 84816
  • 30 شهریور 1399 - 13:36
مجتمع نیمه کاره فرهنگی، تبلیغی شهرستان بهار به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است

مجتمع فرهنگی تبلیغی اداری که در جنب ساختمان کنونی اداره تبلیغات اسلامی در حال ساخت بوده و زمانی قرار بود به محلی برای تبلیغ دین و امور فرهنگی اختصاص یابد، ۱۵ سال است که معطل مانده و هم اکنون به محلی برای تجمع معتادین و سارقین تبدیل شده است. به گزارش عصر همدان برخی از […]

مجتمع فرهنگی تبلیغی اداری که در جنب ساختمان کنونی اداره تبلیغات اسلامی در حال ساخت بوده و زمانی قرار بود به محلی برای تبلیغ دین و امور فرهنگی اختصاص یابد، ۱۵ سال است که معطل مانده و هم اکنون به محلی برای تجمع معتادین و سارقین تبدیل شده است.

به گزارش عصر همدان برخی از ادارات شهرستان بهار به دلیل کمبود مکان یا در یک ساختمان کلنگی مستقر هستند و یا در یک منزل مسکونی با کاربری مسکونی استقرار یافته اند به همین جهت در این چند سال اعتباراتی برای برخی از آنها به جهت تهیه یک مکان مناسب یا ساخت بنایی نوساز در نظر گرفته شده است.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار نیز یکی از این نهادهاست که هم اکنون چندین سال است که در یک منزل مسکونی که مقرر بوده به عنوان یک سوئیت مسکونی ویژه طلاب و روحانیون استفاده شود، استقرار یافته است.

ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی پشت ساختمان کنونی این اداره در سال ۸۴ کلنگ زنی شد و هم اکنون دارای عمری ۱۵ ساله است، این در حالی است که عمر مفید بک ساختمان ۲۰ الی ۳۰ سال است، اما در این مدت این ساختمان در پیشرفت ۷۰ درصدی باقی مانده و نیازمند اندک اعتباری برای تکمیل است.

به تازگی خبرادر شدیم که این مکان که زمانی قرار بود محلی برای تبلیغ دین و مسائل فرهنگی باشد به محل تجمع معتادین و سارقین تبدیل شده و باعث اعتراضات همسایگان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از عدم توجه مسئولین به مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان در جنب ساختمان کنونی اداره تبلیغات اسلامی گلایه کرد و اظهار داشت: این مجتمع در سال ۸۴ کلنگ زنی شده اما بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز تکمیل نشده و به محلی برای تجمع معتادان و سارقین تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جمشیدی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده در تیرماه که دیداری با استاندارد محترم برای مشکلات ساختمان داشتیم، قول مساعدت ۷۰۰ میلیون تومانی اعتبار برای تکمیل ساختمان از استاندارد محترم گرفته شد ولی متاسفانه امسال هیچ اعتباری از طرف فرمانداری برای این ساختمان در نظر گرفته نشده است.

حجت الاسلام جمشیدی این مکان را حق مردم و بیت المال دانست و گفت: این مکان تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به دلیل نبود مبلغ اندکی اعتبار برای تکمیل، به صورت نیمه کاره مانده است، این در حالی است که بیشتر ادارات شهرستان طی این چندسال به ساختمان جدید الاحداث خود نقل مکان نموده اند اما توجهی از طرف مسئولین به این مجتمع نشده و نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی است.

وی همچنین افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هم اکنون در مکان ساختمان دارالمبلغین که منزلی برای اسکان مبلغان با خانواده است، استقرار یافته و نیاز به اقدام سریع برای انتقال به محل جدید است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اظهار داشت: نیمه کاره بودن ساختمان باعث سلب آسایش همسایگان شَده به طوریکه این مکان که قرار بود زمانی محلی برای تبلیغ دین و گسترش فعالیت های فرهنگی باشد هم اکنون به محل تجمع معتادان تبدیل شده که این مایه شرمندگی است.

جمشیدی با اشاره به فضای کم ساختمان کنونی در فعالیت های تبلیغی افزود: در ساختمان این مجتمع سالن جلسات نیز تعبیه شده و مکان مناسبی برای فعالیت های فرهنگی تبلیغی است و در صورت تکمیل شدن بنا می توان مکانی را به طور جداگانه برای استقرار خبرنگاران، هیئات مذهبی و حتی سمن ها در آن درنظر گرفت.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84816
  • دیدگاه‌ها برای مجتمع نیمه کاره فرهنگی، تبلیغی شهرستان بهار به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.