• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

مبلغین اسدآباد پویش جمعه‌ها با طبیعت و ورزش به راه انداختند

  • کد خبر : 91559
  • 18 آبان 1399 - 11:05
مبلغین اسدآباد پویش جمعه‌ها با طبیعت و ورزش به راه انداختند

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با اشاره به اینکه در خانه ماندن هم عواقب خود را به دنبال دارد و باید روحیه نشاط به جامعه برگردد، گفت: در این راستا گروه تبلیغی فرهنگی از روحانیون طرحی به عنوان جمعه‌ها با طبیعت و ورزش همراه با رعایت پروتکل بهداشتی و داشتن ماسک راه انداختیم. حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، سرپرست […]

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با اشاره به اینکه در خانه ماندن هم عواقب خود را به دنبال دارد و باید روحیه نشاط به جامعه برگردد، گفت: در این راستا گروه تبلیغی فرهنگی از روحانیون طرحی به عنوان جمعه‌ها با طبیعت و ورزش همراه با رعایت پروتکل بهداشتی و داشتن ماسک راه انداختیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نزدیک به یک سالی است که با شرایطی که این ویروس منحوس ایجاد کرده بود، گروه تبلیغی فرهنگی مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی می کند.

وی گفت: در این راستا تا قبل از بسته شدن باشگاه‌های ورزشی به سطح باشگاه رفته و با راه انداختن پویشی با عنوان “باشگاه تعطیل ولی ورزش ادامه دارد”، به امر ورزش پرداخته و مردم را هم به انجام آن تشویق می‌کردیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باید در این شرایط کرونایی به آن پرداخت، حفظ روحیه نشاط است که یکی از این اهرم‌ها همین ورزش کردن است.

وی تصریح کرد: ما برای اینکه این در خانه ماندن چه برای جوانان و چه برای بزرگ‌سالان باعث عواقب بعدی نباشد، طرحی را با عنوان “جمعه‌ها با طبیعت و ورزش” را راه انداختیم که در این طرح هم کوهنوردی انجام می‌شود و هم در نسبت به پاک‌سازی طبیعت از زباله اقدام می‌کنیم.

رستمی افزود: برای اجرای این طرح روحانیون و مداحان را هم همراه کرده‌ایم که برای اولین برنامه در تالاب پیرسلمان اقدام شد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب تالاب پیرسلمان، گفت: وقتی شاهد زباله در دور و اطراف تالاب بودیم، دلمان به درد آمده و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کردیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91559
  • دیدگاه‌ها برای مبلغین اسدآباد پویش جمعه‌ها با طبیعت و ورزش به راه انداختند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.