• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

لزوم استفاده از دانش اساتید تفسیر برای افزایش کیفیت جلسات قرآنی

  • کد خبر : 18785
  • 15 شهریور 1398 - 22:31
لزوم استفاده از دانش اساتید تفسیر برای افزایش کیفیت جلسات قرآنی

نماینده ولی فقیه در استان همدان بر بهره‌مندی از دانش اساتید تفسیر قرآن در راستای افزایش کیفیت جلسات قرآنی تاکید کرد و گفت: توجه به قرآن سدی بزرگ در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است. به گزارش عصر همدان؛ آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر امروز در […]

نماینده ولی فقیه در استان همدان بر بهره‌مندی از دانش اساتید تفسیر قرآن در راستای افزایش کیفیت جلسات قرآنی تاکید کرد و گفت: توجه به قرآن سدی بزرگ در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است.

به گزارش عصر همدان؛ آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار اعضای مجمع عالی تفسیر قرآن کریم همدان با تأکید بر لزوم تبیین قرآن در جامعه عنوان کرد: شهر قم دارای ظرفیت‌های بالایی در بحث تفسیر قرآن است که باید از این ظرفیت در استان‌های دیگر نیز استفاده کرد.

وی بابیان اینکه باید با انجام برنامه‌ریزی زمینه حضور اساتیدی که در زمینه تفسیر قرآن فعالیت دارند را در استان‌ها و مراکز دیگر کشور فراهم کرد، گفت: باید در استفاده از اساتید و برگزاری کلاس‌ها به مخاطب توجه ویژه‌ای داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه می‌توان کلاس‌ها را به دو سطح تخصصی و عمومی تقسیم و به‌تناسب هرکدام استاد موردنیاز آن را نیز جذب کرد، گفت: در حال حاضر حدود ۱۴۰۰ جلسه قرآن در استان همدان برقرار است که با برگزاری دوره‌های تفسیر با حضور اساتید سطح عالی می‌توان کیفیت این جلسات را افزایش داد.

امام‌جمعه همدان به برگزاری جلسات تفسیر قرآن در نهاد و ارگان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: می‌توان با شناسایی مخاطبان در هر نهاد و معرفی یک استاد به آن مجموعه در طول سال و نه‌تنها در مناسبت‌های خاص؛ گام مهمی را در جهت بالابردن کیفیت کلاس‌ها و ترویج فرهنگ آشنایی با قرآن در جامعه برداشت.

وی توجه به قرآن را سدی بزرگ در برابر هجمه فرهنگی دشمنان برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=18785
  • دیدگاه‌ها برای لزوم استفاده از دانش اساتید تفسیر برای افزایش کیفیت جلسات قرآنی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.