• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

لایروبی رودخانه‌های اسدآباد منوط به اخذ موافقتنامه شده/آیا سیل منتظر اخذ این موافقتنامه ها می‌شود؟

  • کد خبر : 23451
  • 06 مهر 1398 - 17:50
لایروبی رودخانه‌های اسدآباد منوط به اخذ موافقتنامه شده/آیا سیل منتظر اخذ این موافقتنامه ها می‌شود؟

فرماندار شهرستان اسدآباد با انتقاد از عدم لایروبی رودخانه ها گفت: از زمان بروز سیل تاکنون شش ماه می گذرد و ۶ بار مکاتبه کرده ایم که هنوز نتیجه ای نداشته و می‌گویند که مواقفنامه دریافت نشده، آیا سیل منتظر این موافقت نامه ها و امور اداری می ماند؟! به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، […]

فرماندار شهرستان اسدآباد با انتقاد از عدم لایروبی رودخانه ها گفت: از زمان بروز سیل تاکنون شش ماه می گذرد و ۶ بار مکاتبه کرده ایم که هنوز نتیجه ای نداشته و می‌گویند که مواقفنامه دریافت نشده، آیا سیل منتظر این موافقت نامه ها و امور اداری می ماند؟!

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسداباد بعداظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان اسدآباد ، با بیان اینکه باتوجه به بحران در کشور ایران روز به روز روش مدیریتی تکمیل تر می‌شود، اظهار کرد: ۳۲ حادثه طبیعی در کشور ایران رخ می دهد که ما جز ده کشوری هستیم که بلاخیز است.

و‌ی بر آموزش تاب آوری در میان مردم برای مقابله با حوادث و بحرانها تأکید کرد و گفت: باید از ساخت و سازها در کنار رودخانه ها و ریختن نخاله ها در سطح شهر جلوگیری شود.
فرماندار اسدآباد با انتقاد از عدم لایروبی رودخانه ها گفت: از زمان بروز سیل تاکنون شش ماه می گذرد و ۶ بار مکاتبه کرده ایم که هنوز نتیجه ای نداشته و می‌گویند که موافقت نامه دریافت نشده، آیا سیل منتظر این موافقنامه ها و امور اداری می ماند؟!
درویشی تأکید کرد: امور آب برای لایروبی رودخانه‌ها از دهم تا ۲۵ مهرماه اقدام کند چرا که در اواخر مهرماه و ابان بارش باران را خواهیم داشت.
وی با تأکید بر نصب تابلوهای شناسایی راه ها و آماده سازی وسایل نقلیه در مسیر گردنه اسدآباد و چهاردولی توسط راهداری در آستانه فصل زمستانی، گفت: بنیاد مسکن و کمیته امداد در بازسازی مسکن های سیل زده رتبه اول را کسب کردند.
معاون مدیریت بحران استان همدان هم بااشاره به تغییراتی در قانون مدیریت بحران و دستورالعمل جدید، گفت: اینکه لایروبی رودخانه ها منوط به اخذ موافقتنامه است توجیه کار است و برخی از دستگاهها از جایگاه استاندارد ی و فرمانداری به عنوان تدارکات چی استفاده می کنند که درست نیست.
زارعی افزود: دستگاههای اجرایی در انجام امور مدیریت بحران باید وظایف خود را انجام دهند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره بله رفع مشکل روشنایی گردنه، اظهار کرد: در راهداری این شهرستان ۲۸ ماشین نیمه سنگین و سنگین وجود دارد که عمر انها ۲۶ ساله است.
ساسان رستمی افزود: برای زمستان امسال ۲ هزار تن نمک و ۸ هزار تن ماسه خربداری شده که در ایام بارش برف استفاده شود.
وی بااشاره به فعالیت ۵۵ الی ۶۰  نفر نیرو در راهداری شهرستان گفت: در این شهرستان تعداد ۷۰۰ پل وجود دارد که لایروبی آن ها از روز گذشته اغاز شده است.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23451
  • دیدگاه‌ها برای لایروبی رودخانه‌های اسدآباد منوط به اخذ موافقتنامه شده/آیا سیل منتظر اخذ این موافقتنامه ها می‌شود؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.