• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار رصد می‌شود 

  • کد خبر : 181936
  • 28 فروردین 1402 - 10:00
قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار رصد می‌شود 

مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات و میوه‌ در همدان گفت: میوه‌ها و سبزیجاتی که از جنوب و مناطق گرمسیر به همدان انتقال داده می‌شوند دارای قیمت بالایی هستند. به گزارش عصرهمدان؛ داریوش سرحدی، سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات […]

مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات و میوه‌ در همدان گفت: میوه‌ها و سبزیجاتی که از جنوب و مناطق گرمسیر به همدان انتقال داده می‌شوند دارای قیمت بالایی هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ داریوش سرحدی، سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره افزایش قیمت صعودی سبزیجات و میوه گفت: میوه‌ها و سبزیجاتی که از جنوب و مناطق گرمسیر به همدان انتقال داده می‌شوند دارای قیمت بالایی هستند.

وی ادامه داد: درباره قیمت متعارف یا نامتعارف محصولاتی که در همدان تولید نمی‌شوند نمی‌توان نظر داد چرا که قیمت تمام‌شده آن در شهر تولیدکننده مشخص نیست.

سرحدی تاکید کرد: تمام بازرسان در میدان بار مستقر هستند و با قیمت‌های نامتعارف برخورد می‌کنند و تمام فاکتورهای فروش و خروج رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث خرده و عمده‌فروشی کارشناسان می‌توانند نظر دهند، ضمن اینکه در استان هر روز قرارگاه امنیت غذایی تشکیل شده و تمام موارد غذایی در این قرارگاه بررسی و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش عصرهمدان؛ گفتنی است در روزهای اخیر و در ماه مبارک رمضان، قیمت میوه و سبزیجات در همدان افزایش قابل توجهی داشت که شاید از سبد خانوار برخی خانواده‌ها حذف شد، البته قیمت افزایشی مرغ هم در این روزها چشمگیر بود که در گزارش‌های بعدی به آن نیز خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181936
  • دیدگاه‌ها برای قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار رصد می‌شود  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.