• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

قصه‌گویی ثبت ملی شد

  • کد خبر : 204259
  • 24 آبان 1402 - 14:14
قصه‌گویی ثبت ملی شد
اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مرحله استانی امروز در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی پیش از ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از شرکت ۳۰۰ قصه در این جشنواره خبر داد و گفت: ۳۷ قصه اجرا و به رقابت پرداختند که ۱۷ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که از چهار نفر تقدیر به عمل آمد.

معصومه ابراهیمی هژیر با بیان این که امسال جشنواره قصه‌گویی ویژه‌تر دیده شد، ادامه داد: قصه‌گویی ثبت جهانی ملی شد و امسال جایزه ویژه سردار همدانی و جایزه ویژه لبخند را داریم.وی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه افزود: بخش غیر رقابتی با موضوع غزه و کودکان فلسطینی داریم.
ابراهیمی هژیر گفت: همچنین از پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که امسال به صورت غیر رقابتی حضور داشتند و به رقابت پرداختند تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه امسال اتفاق خوبی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی افتاد گفت: حضور فعال نوجوانان یک اتفاق بی‌نظیر بود، اغلب قصه‌ها به صورت نقالی از شاهنامه فردوسی بود که این موضوع قابل ستایش و تحلیل است چرا که نشان می‌دهد نوجوانان ما عرق زیادی به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود دارند.

ابراهیمی هژیر شعار امسال در جشنواره بیست و پنجمین جشنواره را، با لبخند قصه بسازیم معرفی کرد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204259
  • دیدگاه‌ها برای قصه‌گویی ثبت ملی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.