• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با بیل/ قاتل متواری دستگیر شد

  • کد خبر : 68435
  • 10 خرداد 1399 - 9:04
قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با بیل/ قاتل متواری دستگیر شد

سرهنگ محمد معصومی از قتل یک جوان ۳۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد. سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی تویسرکان شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از […]

سرهنگ محمد معصومی از قتل یک جوان ۳۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد.

سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی تویسرکان شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از روستاهای تویسرکان جوانی ۳۰ ساله به قتل می رسد.

وی با بیان اینکه موضوع نزاع و قتل بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: قاتل پیش از شناسایی از محل وقوع جرم متواری و در مکانی مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: قاتل با یک بیل به پشت سر آن جوان ضربه زده بود که همان ضربه سبب خونریزی مغزی مقتول و در نهایت جان سپردنش می شود.

معصومی تصریح کرد: با این وجود مدتی نگذشت که پس از تحقیقات مقدماتی اولیه، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سپس برای تکمیل روند پرونده، به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در همان بازپرسی های اولیه به قتل اعتراف کرد، عنوان کرد: بدین ترتیب پرونده اولیه قتل جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با تکمیل و ارجاع متهم به مراجع قضایی بسته شد و در حال حاضر قاتل در زندان به سر می برد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68435
  • دیدگاه‌ها برای قتل یک جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با بیل/ قاتل متواری دستگیر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.