• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود

  • کد خبر : 112128
  • 13 اردیبهشت 1400 - 12:55
قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود

نشست هم اندیشی و حکمت مطهر با سخنرانی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی در جامعه اظهارکرد : حاج قاسم سلیمانی اقتدار ایران […]

نشست هم اندیشی و حکمت مطهر با سخنرانی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی در جامعه اظهارکرد : حاج قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود و مکتب حاج قاسم از ضروریات امروز کشور است و از این مکتب باید در الگوی عملی بخش های اجرایی و مدیریتی کشور بهره مند شد.

فلاحی اضافه کرد: صفای باطن و مهربانی در کنار صلابت و اقتدار حاج قاسم برای بشریت مثال زدنی است بطوری که در منطقه از ایشان به ژنرال جبهه مقاومت نام می بردند.

وی در هزینه سازش را بیشتر از مقاومت دانست و افزود: شهید سلیمانی مذاکره کننده قوی در دیپلماسی بود و آن هم بخاطر عقلانیتی بود که از دین پیدا کرده بودند و اگر سردار سلیمانی در منطقه حضور داشتند و مقاومت می کردند می دانستند که هزینه مقاومت کمتر از سازش با دشمنان است.

فلاحی با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی ولایتمداری و اطاعت محض ایشان از ولایت بود و هیچگاه از مواضع انقلابی خودشان کوتاه نیامدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در انتها خاطر نشان کرد: همه مسئولان و مردم کشور ما باید از حاج قاسم درس ولایت مداری را یاد بگیرند چرا که نتیجه ی ولایت پذیری می شود شهادت پرافتخاری همچون حاج قاسم و اگر کسی از این مسیر منحرف شود عاقبت خوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112128
  • دیدگاه‌ها برای قاسم سلیمانی اقتدار ایران بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.